ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!---tisíc--malých--bolestí---

---tisíc--malých--bolestí---

WebShop Tip
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Daves

16 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: setrvačník

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj motoráři jelkož nastala závodnická pauza a nastal čas repase motorů měl bych dotaz na vaše zkušenosti se sériovým setrvákem a odlechčeným ohledně zrychlené vs krouták :-? díky.
Celkem záznamů: 24 (Zobrazeno 1-20)


15.12.13 v 18:30 0Unregistered napsal:

a foto nevidim

Přiložené fotografie:
!setrvačník
 
!setrvačník
 
[ Reagovat ]


15.12.13 v 18:29 0Unregistered napsal:

Tu tie slubene Foto. Hmota z povodnych 7170 gr zredukovana na 3440 gr.
PJ

[ Reagovat ]


08.12.13 v 11:00 953+182 (567)Marťásek napsal:

Moment setrvačnosti rotačních hmot má přímý vliv na výkon motoru,musí být správně dynamicky vyvážen pro dané rozmezí otáček. Hmotnost setrváku má vliv na volnou akceleraci motoru,(tomu musí odpovídat "rychost odstředivé regulace rozdělovače + nastavení karburátoru Pokud se to vhodně "sejde" jde motor velmi plynule jde do špičky a nejsou problém i rychlé meziplyny.. ale to už je mimo téma Obecně cca 7Kg

[ Reagovat ]


08.12.13 v 10:36 0Unregistered napsal:

Já sem nseek že to nefunguje, ono to jede pekne zrychlení to má slušné. Jenom teď přes zimu dělám repas a chtěl sem znát vás názor ohledně setrvaku jestli to má smysl nebo ne

[ Reagovat ]


07.12.13 ve 13:59 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Tak každej nějak začínal,ale chce to od seřízení ventilů,předstihu,výměny kroužků a lágrů přes nový pístový sady,kliky na pořádný GO a pak nakonec když se všechno tohle s úspěchem zvládne,tak přistoupit k úpravám.Né vždycky se vyplatí něco přeskočit,já teda u GO udělal rovnou i úpravu A celkem se to povedlo.Ale když to vemu kolem a kolem,člověk si s tim může dělat co chce a ono to pořád pojede,motor je jenom motor a ten základ je pořád stejný.Až to člověka i baví

A nebo to dát někomu udělat,ale pokud se to nejedná pouze v duchu amatérském,tak peněženka krvácí a ve finále to nemusí být taky žádný zázrak.Já už dneska v tutom nikomu nevěřim,natož sobě Ale chce to lidi znát v jinym poměru,než "prodávající-kupující".

[ Reagovat ]


07.12.13 v 08:19 0Unregistered napsal:

mě spíš udivuje, že někdo nechá z fleku sundat hlavu takovym způsobem, že mu vyleze KP přes 14, pak se diví že to nefunguje a nakonec se ptá, jakej KP je nejlepší. Sorry nechci se tě dotknout, ale přemejšlel si při tý stavbě toho motoru hlavou? Nebo zeptal ses aspoň někoho kdo tomu trochu rozumí?

[ Reagovat ]


06.12.13 v 16:51 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Je úplně jedno jestli máš stálý převod 4,8 nebo 3,9 , ale jak máš postavený pil. diagram proti průměru kola , která jedeš. Na kopce je vačka 300/300 celkem utopie, potřebuješ hlavně rychlé výjezdy ze zatáček ne maximálku na rovinky. Já osobně bych šel do 275/275 -280/280 , aby to mělo trošku spodek. Marťásek to napsal přesně

[ Reagovat ]


06.12.13 v 16:32 0Unregistered napsal:

Mám to na kopce, st. prevod mám 4,4 z zítra a nizkoprofilove gumy tak že převody sou pokračuje dost

[ Reagovat ]


06.12.13 v 16:20 953+182 (567)Marťásek napsal:

Je potřeba mít co nejostřejší vačky,největší kompresní poměr,co nejlehčí setrváky,co nejvíc sníženou hlavu, a tak podobně dál.... a zabít to vše seriovou nebo nevhodně poskládanou převodovkou. Čím víc pruhů tím vic Adidas. (Někdy i zdánlivě lehce upravený motor s ohledem na životnost a hlavně momentovou pružnost je výhodou)
Některé motory mívaly určitou danou homologovanou min.hmotnost setrváku...

[ Reagovat ]


06.12.13 v 08:40 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Jak píše Vena -- do 12:1 tam se začíná lámat křivka výkonu ze zevstupné na plochou. Na jaké závody to máš, ještě jsi nenapsal.

[ Reagovat ]


05.12.13 ve 21:05 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Já bych dal 12:1,pokud je ta vačka kvalitní s otevřením a zavřením ventilů hodným celkových stupňů.Nebo něco kolem,ale víc ne.Radši si nech rezervu,že na něco zapomeneš

[ Reagovat ]


05.12.13 ve 20:07 0Unregistered napsal:

Ok a jaký by byl ideální KP?

[ Reagovat ]


05.12.13 v 16:56 0Unregistered napsal:

KP uber,jinak to nepojede a dlouho jezdit nebudeš

[ Reagovat ]


05.12.13 ve 14:31 7701+1109 (8810)vokim napsal:

S KP 14,2 se nedivím , že to nefunguje.

[ Reagovat ]


05.12.13 ve 12:23 0Unregistered napsal:

Motokarbece mi fungují úplně jak webry akorat sou lehčí, bohužel spodek je série stejne tak i ventily. Kp je 14,2 spalovna je jen vylsteny

[ Reagovat ]


05.12.13 v 10:16 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Motokarbece sem viděl fungovat velice dobře,i když to je dneska spíš moda,ale kdo to umí vytáhne z toho hodně dobrý výkony,až sem čuměl A šoupátko místo klapky je nejlepší řešení,i když některý ty motorky maj asi taky klapku klasickou....

A proč na sprint těžký setrvák?Kůli předání kynetický energie roztočenýho setrváku do protáčejících se kol?

Jinak 300vačka nebude mít Nm asi nikdy,jedině by k tomu byl hodně dobrý motor,ale je to spíš dělaný na výkon a otáčky.Myslim,zatim sem žádnou nejel

[ Reagovat ]


05.12.13 v 08:50 7701+1109 (8810)vokim napsal:

" Tak vacku mám 300stovku hlavu sníženou o 4,5mm bosh rozdelovac karbece z yamahy r1 tečka 77mm ale porad tomu něco chybí" To jsou informace , jako že " bolí mě zub- čím to je a je bílý"
Co napsat jaký je KP, protože snížit hlavu o 4,5mm bez úpravy spal. prostoru ???????, písty s deflektorem - bez,,, prům. Ventilů,,, klika oodlechčená -ne,,, ojnice Dělané nebo H,,, výfuk jaký a hlavně co s tím budeš jezdit-- sprint = těžký setr. , kopce= střed. těžký , okruhy= lehoučký. Podle vačky bych řekl, že okruhy. A už jsm to tu jednou psal, moje zkušenost je , že na moto karburátory to nebude nikdy ono- i když někdo má jiný názor i skušenost a funguje mu to.

[ Reagovat ]


05.12.13 v 06:21 0Unregistered napsal:

Tak vacku mám 300stovku hlavu sníženou o 4,5mm bosh rozdelovac karbece z yamahy r1 tečka 77mm ale porad tomu něco chybí

[ Reagovat ]


04.12.13 ve 20:57 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

A to má málo?Nebo proč chceš zvedat Nm?No je to blbá otázka Vyšších čísel neni nikdy dost,ale záleží,co od toho čekáš a taky dost na zbytku motoru a použití auta.Loukoť bych dával pokud bude auto nepoužitelný v normálním světě Jinak s tim bude zlo........už sem si vzpoměl,k čemu je dobrý setrvák.K rozjezdu v koloně bez plynu a popojíždění na volnoběh.Beze srandy,série 120 to umí a motor co má na volnoběh stejný Nm jako série max tak to nedá.

Jinak jestli nechceš vyndavat motor,tak určitě hlavu,karbec,výfuk,vačka.To by mělo jít pod kudlu,pokud už to neni nějaký jiný.

[ Reagovat ]


04.12.13 v 19:49 1774+199 (986)invisible napsal:

No já mám v podstatě vyfrézovanou loukot a přemýšlím jak na motoru zvednout krouták a nahazovat zbytečně znova motor se mi nechce

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 24 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:919
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:161035
Celkem návštěv:176532958

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4395


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server