ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie Rally ples 2015

Fotogalerie Rally ples 2015

WebShop Tip
Samolepka Weber nápis černá
Samolepka Weber nápis černá
Daves

15 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Dvojitá iskra

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrý deň. Vidím že toto fórum je venované závodným autám tak ma napadlo či niekto nebude vedieť o dvojitej iskre. Jedná sa o to že sa zapáli prvá iskra a potom v určitom uhle druhá v jednom valci,je to asi kvôli tomu že zmes sa vo valci točí. Ja by som potreboval vedieť jak to bolo konštrukčne riešené,uhol druhej iskry a elektrika. Chcel by som to použiť na škodu 105.


04.05.13 ve 13:25 0Unregistered napsal:

Dobrý den, já jsem měl nad teplotu 15C svíčky s celokruhovým jislřištěm Brisk Tábor. Kabel červené champion, tyristorové zapalování s cčasovačem z Ne555, které po 1 hlavní jiskře přerušilo cestu z kladívka na 0,001 s , tím se docílilo plného nabití cívky omezením sekundárních jisker, které ubíraly energii hlavní jiskře při otáčkách nad 4200/min, kdy dochází k odkočení a odtrhu kladívka za horní úvratí vačky reguláttoru - tzv trvalé dosednutí kladívka po horní úvrati. Veškerá energie, která neteče do cívky, je použitá na hlavní jiskru, a ne 2-3 další sekundární.

Jinak moje příspěcky ohledně olejů a ježdění s chemicky a elektricky tuněnou Š 120 r.v. 1981

Užovka s pětikvaltem: http://www.oleje.cz/forum/olej-do-octavie-tdi-t3542-45.html - str.4 , Mav

http://www.oleje.cz/forum/olej-po-generalce-motoru-t3900-30.html - str3 - mav

http://www.oleje.cz/forum/skoda-120-t3892.html - Motor - termostat - Mav

http://www.oleje.cz/forum/aky-olej-do-skodovky-pre-kratke-trate-t3957-15.html - str2 - olej

http://www.oleje.cz/forum/aky-olej-do-skodovky-pre-kratke-trate-t3957-30.html - převodovka + přídavky do ní - , správná výměna oleje v převodovce ( totální vykapání oleje i z poloos.)

http://www.oleje.cz/forum/aky-olej-do-skodovky-pre-kratke-trate-t3957-45.html - setkání s bývalým reperezentantem v závodech na okruhu, co měl 130ku na odpočívadle u Mnichova při cestě z Chorvatska s tou Š120

http://www.oleje.cz/forum/zahrivani-motoru-na-volnobeh-t3273-15.html - promazání motru při mrazech

http://www.oleje.cz/forum/celorocne-10w40-5w40-alebo-5w50-t5017-45.html - ohřívání a promazání motiru

Jinak zdravím vaše fórum a Vaše Vozy!!!

[ Reagovat ]


05.02.13 v 19:03 0Unregistered napsal:

Ďakujem za radu,trochu som si tlak zvýšil z upravení my sviečkami z dlhým závitom,ďalšia výhoda iskra bližšie k stredu a keď žerie olej nezahadzuje sviečku,tak sa nemusím báť že pôjde motor ráno na tri válce.

Přiložené fotografie:
!Dvojitá iskra
 
[ Reagovat ]


04.02.13 v 19:57 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Řekl bych , že vložené investice se nevyplatí, vzhledem k tomu co od toho čekáte. To když sundáte hlavu a necháte přebrousit o 0,5mm budete na tom lépe a minimalním finanč. nákladem.

[ Reagovat ]


04.02.13 v 17:40 0Unregistered napsal:

Myslel som len lepší ťah na križovatke a v kopci a samozrejme spotreba ,hlavne v zime kvôli sýtiču,tak že nie na závodenie.

[ Reagovat ]


04.02.13 v 08:29 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Určitě tam zlepšení je , ale ne v řádech kw .
1// nárustem napětí z nějakých 10kv na 25-30kv a rychlejším zapálením směsy
2//přesnějším řízením bodu zážehu, na hranici deton. hoření - větší kroutící moment, ale opět ne vřádech desítek
Jde o to , co si od toho slibujete a jestli se vyplatí do toho investovat.

[ Reagovat ]


03.02.13 v 18:57 0Unregistered napsal:

Ďakujem za odpoveď. O tej dvojitej iskre bolo písane v knižke presne neviem ale myslím že to boli 80roky a na grafe bolo vedieť že sa zvýšil výkon a klesla aj spotreba,ale nebolo to také ako dve sviečky na jeden valec,tak medzi jednou sviečkou a dvomi,ale tá knižka sa niekde stratila. Možno že to platilo na staré motory no nevadí ,a z tej Felície bolo by to cítiť,že by bolo auto živšie

[ Reagovat ]


03.02.13 v 16:57 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Obrázek je z Alfa Twinspark

[ Reagovat ]


03.02.13 v 16:55 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Pokud myslíte dvě jiskry na jedné svíčce, bylo řešeno přes jednotku EPM. Ale příliš se to neosvědčilo. Myslým , že s tím čaroval hlavně Mercedes. Jinak se používaly dvě svíčky , hlavně Alfa Ale nikdy to NEBYLO pro lepší zapálení směsi , ale jako pojistka při selhání svíčky v leteckých a sportovních motorech.Když si vemete , že jiskra ve volnoběhu trvá cca 2ms a po dalších 28ms je další a za těch 30ms musí klika udělat 2 otáčky ,to znamená 15 ms otáčka - 7,5ms pracovní ciklus -2ms jiskra --5,5ms, to již máte píst daleko za hor. úvratí a směs je prohořelá. Tudíž není co zapalovat. Taky se čarovalo s prodlouženou jiskrou, ale to funguje jen do určitých otáček a pokud máte rozdělovač začne to skákat i na sousední válce a je konec -musíte ubrat.
Pokud ale chcete čarovat s intenzitou jiskry ve Š105 apodobně, požijte dvoujiskrové zapalování, např. Felicia

Přiložené fotografie:
!Dvojitá iskra
 
[ Reagovat ]


03.02.13 ve 12:18 0Unregistered napsal:

Dobrý deň. Vidím že toto fórum je venované závodným autám tak ma napadlo či niekto nebude vedieť o dvojitej iskre. Jedná sa o to že sa zapáli prvá iskra a potom v určitom uhle druhá v jednom valci,je to asi kvôli tomu že zmes sa vo valci točí. Ja by som potreboval vedieť jak to bolo konštrukčne riešené,uhol druhej iskry a elektrika. Chcel by som to použiť na škodu 105.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:630
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:36160
Celkem návštěv:175732083

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server