ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pomněnka

Pomněnka

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Předstih

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím škodovkáře. Měl bych dotaz - jsem spíše lajk a automobily mám čistě ve volném čase jako koníček. Mám doma felicii 1.3 s jednobodovým vstřikem. Sehnal jsem si do ní vačku 280 280 , snížil hlavu odlehčil setrvačník atd.. Vent. vůle jsem nastavoval na teplém motoru tak aby byli v podstatě co nejmenší.V podstatě takové hobby upravy Chtěl jsem se ale zeptat, jaký by tento motor měl mít předstih? Samozřejmě aby měl motor pokuď možno co nejlepší průběh výkonu. Zatím tam mám základ podle škodovácké knížky. Moc děkuji za rady a zkušenosti.
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-20)


13.04.12 v 06:53 1249+559 (1808)marquee napsal:

Konektory pokud si dobře pamatuju tak pasujou, jsou to vlastně jen 3 dráty +, 15 a spínání čerpadla, pak je tam svazek k budíkům, k immo a k diagnostickému konektoru. Něco se asi muselo přepinovat, ale to si fakt nepamatuju. Jestli nemáš aspoň základní znalosti elektriky a nejsi zručný mechanik tak se do toho raději sám nepouštěj. Z mého pohledu je to otázka jednoho pilně odpracovaného dne, ale tohle je banalita o proti tomu co občas dělám. Na co to auto vlastně chceš??? Je v takovém stavu aby stálo za to do něj investovat práci, čas a peníze?????? Počítej s tím, že např. za deaktivaci immo dáš 500,- za úpravu jednotky cca.2500,- + všechny díly co budeš potřebovat, jak jsem psal ideální sehnat celý vrak nebo auto klikvidaci kde všechno najdeš. A pokud nenáš žádné upravy na HW motoru (hlava, vačka.....)tak získáš max. 5-8kw a pěknej průbeh krouťáku, pokud máš HW upravený tak třeba 20kw, ale to je tak hranice a už se připrav na pěknou spotřebu. Tak že pokud to chceš na normální ježdění tak nesmysl. Není jednodušší sehnat hotové MPI v pěkném stavu nabo třeba 1.6MPi když by jsi trval na Feldě???? Taky jsem, byl mladej a jezdil jsem z 130LR na Weberech denně do práce, ale to je zaprvé skoro 20 let a taky mi po čase došlo, že je to blbost. Ikdyž mě bavilo potrápít frajírky v západních kárách. ......nemněli šanci

[ Reagovat ]


12.04.12 ve 13:41 0Unregistered napsal:

Dobře a u pojistkovky se daji nacvakat jen konektory z MPI a pasuje to? NEní potřeba něco prohodit, přepájet atd?

[ Reagovat ]


12.04.12 v 07:01 1249+559 (1808)marquee napsal:

Mluvil jsem o tom že je potřeba vyměnit celou motorovou kabeláž, její součásti jsou i konektory pro řidící jednotku. Musí se to vyškubat až k pojistkovce, komplet přední elektrika, ale Felda má zapojení tak jednoduché že snad na to není ani potřeba mít schémata. Jinak rozdíl mezi 40 a 50kw jednotkou je jen v náplni, která jak předpokládám se bude stejně upravovat tak že to je jedno a v motoru je jiná vačka, ale mám dojem, že tam má kolega nějakou ostřejší

[ Reagovat ]


11.04.12 ve 21:13 0Unregistered napsal:

Mám 50kW... Jasný že ten co to už dělal tak se dá říct že je to jednoduche Sam bych si na to asi netroufal..

[ Reagovat ]


11.04.12 ve 20:01 7701+1109 (8810)vokim napsal:

No myslím si , že to zase tak jednoduché není co se týká el. instalace. Jednobod má na řídící jednotce jeden 45ti pinový konetor a MPi dva . Co tady ale ještě nikdo neřekl, že se taky musí vyměnit setrvačník.
Marquee má pravdu , že se to dá udělat za výkend, ale musíš mít dobře vybavenou dílnu a alespoň schémata zapojení nebo někoho k ruce , kdo to dělal. Dá se ale udělat kdekoliv i v garáži ale čas bude asi delší.
Jaký ten jednobod vlastně máš v autě 40kw nebo 50kw, protože i MPi je jak 40 tak 50kw, aby si nescháněl věci, stálo tě to hromadu času , peněz a efekt pomalu žádný.
Jestli tam máš 40Kw stačí na zkoušku sehnat 50kw jednotku, skusit co to bude dělat a potom začít s laborováním zvyšování výkonu.

[ Reagovat ]


11.04.12 v 16:32 0Unregistered napsal:

Z mechnických věcí obavy nemám, ale opravdu jdou jen v podstatě přeházet jedny káble za druhý a funguje to?

[ Reagovat ]


11.04.12 ve 13:29 1249+559 (1808)marquee napsal:

Proč ne?? v motorovym prostoru sundáš sání, termostat, vytrháš elektriku, a naházíš tam věci z MPI, budeš muset pravděpodobně vyřešit jak našroubovat čidlo klepání ale jde natočit přez redukci do závitu pro montážní stojan, pak budeš muset upravit čerpadlo, buď uděláš kombinaci obal z jednobodu a dáš dovnitř jen čerpadlo, nebo dáš čerpadlo i s nádrží z MPI, pak ještě budeš muset vyřešit immobilizer, ten mají všechny MPI, ale jde v jednotce vypnout aby jsi nemusel předělávat ještě tohle, když budeš mít nachystanou tu jednotku s vypnutým immo tak je to celé práce na víkend v klidném tempu.

[ Reagovat ]


11.04.12 ve 13:09 0Unregistered napsal:

dobře o tom by se dalo uvažovat ale to asi jen tak v garáži nepředělám ne?

[ Reagovat ]


11.04.12 v 09:18 1249+559 (1808)marquee napsal:

zkus třeba tady pána, určitě tam bude vše co potřebuješ za pár korun:
http://aukro.cz/skoda-felicia-motor-mpi-i2255841225.html

[ Reagovat ]


11.04.12 v 09:10 1249+559 (1808)marquee napsal:

Kámoš vrakuje cca 2 MPI týdně, vše jde do šrotu, nikdo to nechce, jednotky my už tečou i ušima na netu se prodávají kolm 2-3 stovek ostatní díly jsou na tom obdobně, dneska tyhle auta už nikdo moc nechce, sežraných vraků je, za 2000,- seženeš i celý auto.

[ Reagovat ]


11.04.12 v 08:13 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Do 2000,-Kč ?? Kde se to dá za ty peníze sehnat? ŘJ , komplt. kabeláž , sání , lišta vstřiků, kompl. vzduch. filtr, čidlo klepání, těsnění pod sání , palivové čerpadlo / jednobod 0,9-1,2bar---MPi 3,1-3,5bar/
To jenom když to budeš předělávat o jiném motoru nemluvě /a v jakém by byl stavu/

[ Reagovat ]


11.04.12 v 07:34 0Unregistered napsal:

Dá se všechno, ale je to jako kdyby jsi chtěl upravovat normální karburátor když máš ve skříni nové Webery prostě upravíš to a budeš zhruba někde kdy by jsi se pohyboval s MPI bez úpravy, hlavně MPI má čidlo klepání, tak že když tomu dáš velkého fóra tak si to umí velmi dobře upravit předstih samo na optimální hodnotu, hlavně myslím že vše co budeš potřebovat pro MPI koupíš bez problémů do 2000,- za to úpravu jednobodu nepořídíš

[ Reagovat ]


10.04.12 ve 21:34 0Unregistered napsal:

Takže vstřikování u jednobodu se moc upravit neda? Nebo dalo by se tomu nějak pomoc?

[ Reagovat ]


10.04.12 v 07:37 1249+559 (1808)marquee napsal:

No ale zatím když jsem byl na technický, tak jen kouknul jestli ten motor je aspoň škodovka, krom toho myslím, že Škoda auto vydala technickou informaci, že všechny bloky 1.3 pro hliníkové hlavy jsou libovolně záměnné, jen se bloky 781.xxxxx nedoporučují pro vozidla s motorem vzadu z důvodu špatného přístupu k měrce oleje, tak že v tomhle případě by to nemělo vadit

[ Reagovat ]


09.04.12 ve 20:47 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Kody motoru 781.135/6 B je jednobod a 781.135/6M vícebod . Dnes se na STK sledují jen kody motoru

[ Reagovat ]


09.04.12 ve 20:18 1249+559 (1808)marquee napsal:

Rozdíl je tam jako prase hlavně v průběhu krouťáku, jinak musíš sehnat, sání, klapku, vstřiky, čidlo samozápalů, čidlo teploty i s domečkem termostatu, kabeláž, palubku, jednotku motoru, to je snad všechno...hlavně se to pak o hodně líp softwarově ladí.

[ Reagovat ]


09.04.12 ve 20:14 1249+559 (1808)marquee napsal:

Ve feldě by to nemněli řešit, mám dojem, že v techničáku není uvedeno jestli to má jednobod nebo MPI, ale nevím nemám osobní zkušenost na běžné STK

[ Reagovat ]


06.04.12 v 18:26 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Co na takovou přestavbu STK?

[ Reagovat ]


05.04.12 ve 12:56 0Unregistered napsal:

Opravdu je tam znát takovej rozdíl mezi MPI a jednobodem?? Dejme tomu že bych sehnal sání a jednotku z MPI, třeba i z 40kW, tak by se to dalo nějákým způsobem nastavit na lepší výkon než jednobod? Pak je jeětě jistě řešení dát tam karbec ne?

[ Reagovat ]


04.04.12 ve 13:07 1249+559 (1808)marquee napsal:

To ti nepomůže, předstih je daný datovým polev v eprom řídící jednotky, nejde nastavovat, jedině upravit software, ale než investovat do jednobodu, tak si raději sežeň kompletní stříkačku z MPI, bude to stát par korun, a hned budeš s výkonem jinde, a MPI se i líp upravuje

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:650
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:50598
Celkem návštěv:176422521

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server