ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vhodné otryskování karburátoru 136

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj všem. Mám motor škoda favorit 136 osazen karburátorem škoda 136 Rapid. Motor má ostrou vačku 280/280, odlehčený setrvák a pro každý výfukový kanál vlastní svod do příčného absorpčního výfuku. Snížená hlava, zvětšované kanály. Karburátor je standardně osazen z výroby HL tryska 1.ST 115/ 2.ST 135, tryska vzdušníku 1.ST 210 / 2.ST 160. Jaký je nejvodnější stav trysek na takto upravený motor? Se základními tryskami motor při sešlápnutí akcelerátoru cuká. Co způsobí větší trysky vzdušníků? Díky za podněty Michal
Celkem záznamů: 27 (Zobrazeno 1-20)


14.09.11 v 15:08 0Unregistered napsal:

tak nakonec jsem tam dal to svoje původní osazení-hlavní trsku jsem dal 130 a vzdušníkovou 210 a maká to uplně nejlím.

Co znamená. když barva svíček na závitu je černá a na jiskřišti naprosto čistá?
Michal

[ Reagovat ]


15.08.11 v 18:50 0Unregistered napsal:

Spočítat základní osazení karburátoru trvá do hodiny, ale potom jeho přesné dostavení i cely den a to za použití všech měřidel. Já mám přenosný analizátor a měřím za vonoběhu , částečné zátěži i plném výkonu a od toho se potom upravuje poměr směsi. Na jeho osazení má vliv mnoho faktorů od kompr. poměru, vačky , průměru ventilu a tlumiči výfuku. Jenom laborování a skoušení je běh na dlouhou trať a musíš mít kompletní sady trysek i vzdušníků , sady jsou po 30 + 30ks, ale vždy musíš vyměnit a zkusit jenom jedno ne měnit trysku i vzdušník najednou, protože nebudeš vědět co to ovlivnilo , ať k lepšímu nebo k horšímu.

[ Reagovat ]


15.08.11 v 16:05 1249+559 (1808)marquee napsal:

Takhle jednoduché to není, navíc když změníš nastavení karburátoru, musíš samozřejmně taky změnit předstih. Změnou trysek a vzdušníků zaroveň měníš charakteristiku. Doporučuju prostudovat něco o karburátorech. Vzdušníky ti začínají fungovat až ve vyšších otáčkách..

[ Reagovat ]


15.08.11 v 09:38 0Unregistered napsal:

Ahoj, zvětšování palivové trysky a zároveň zmenšování vzdušníkové zhoršuje chod motoru. Mám nyní kabec osazen 1St palivo 130 a vzdušník 190, a 2ST palivo 140 a vzdušník 170.

Motor při sešlápnutí pedálu od 1000 do 2000 zacuká, vynechává. A při zátěži chrčí, drnčí-samozápaly.

Nemělo by to být tak, že okolik zvětším palivovou trysku, tak že musím zvětšit i vzdušníkovou? Vždyť bych přeci měl zachovat poměr paliva a vzduchu akorát pro takto upravený motor dodávat ve větším objemu?
Prosím o reakce, s pozdravem Michal

[ Reagovat ]


29.07.11 v 09:09 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Od změny předstihu s otáčkama tam je odstředivá regulace. Podlatková mění předstih dle zatížení, tudíž při závodech, kdy máš ,,vždy" plný plyn, ti to nemá proc regulovat.

[ Reagovat ]


29.07.11 v 09:00 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Tak zkus ještě zmenšit vzdušník,zbytečně bych to nekrmil větší tryskou.Ta 125 je až dost bych řek.A okrm trochu tu druhou komoru,ať to má benzín při vyšších otáčkách.

[ Reagovat ]


25.07.11 v 11:40 0Unregistered napsal:

Ahoj, tak jsem tam dal vzdušník 190, a trysku paliva mám 125. Motor šlape celkem pěkně, i volnoběžné otáčky už držejí i při nižších otáčkách.
Jen při sešlápnutí motor ještě vynachává a v nižších ot zacuká, ale při vyšších otáčkách šlape pěkně. Akcelerační pumpa myslím dává dost. Tak zkusím ještě 130 trysku palivovou.
Kouknu ještě na barvu svíček, jestli není moc bohatosti, že to cuká (nebo naopak).
Nemůže v tom hrát i roli otryskování druhého stupně? Mám tam zatím seriové trysky.
Ty velké vzdušníky byly dobrý v tom, že motor při prošlápnutí necukal, ale zase při vyšších otáčkách nebyl tak živej.
A s tím předstihem, vždyť když motor pracuje ve vyšších otáčkách potřebuje zapalovat dříve, aby se šlo trochu napřed (je tam pak zpoždění a zápaly by šly za horní úvratí)-ale všichni to odpojují, tak tomu moc nerozumím. Já se znova zaregistruju, už jsem tu byl asi před 5 roky, a zapoměl jsem heslo. Měl jsem tu vystavenou i mojí škodověmku. Michal

[ Reagovat ]


24.07.11 ve 23:49 2677+201 (2878)Skodovacek napsal:

Taky by jsem chtěl IDF nebo DDSR ale zatim jsem nic vhodnýho nenašel... asi nej by byl z tatry 613...

[ Reagovat ]


24.07.11 v 18:04 10979+2774 (26130)vhml napsal:

to slysim prvne. Ja mam sedra beztak jenom na spotrebu, takze s tim laborovat nebudu. Na lepsi svezení mám IDF

[ Reagovat ]


24.07.11 v 17:21 2677+201 (2878)Skodovacek napsal:

Nad akcelerační pumpičkou pod víčkem je takovej malinkej šroubek kterym ladíš kolik má dávat akcel. pumpička podle toho jak ho vytočíš nebo zatočíš ta ona stříká ale to určitě víš.....Václave

[ Reagovat ]


23.07.11 v 19:09 10979+2774 (26130)vhml napsal:

A kterak se ladí pumpička? to neznám

[ Reagovat ]


23.07.11 v 19:07 10979+2774 (26130)vhml napsal:

A kterak se ladí pumpička? to neznám

[ Reagovat ]


23.07.11 v 15:40 2677+201 (2878)Skodovacek napsal:

Já mam třeba odpojenou podtlakovou regulaci předstihu a řekl by jsem že je to lepší a když chcš aby to jelo tak u škody nesmíš koukat na spotřebu a ještě mužeš přidat na akcelerační pumpičce aby dávala víc...

[ Reagovat ]


23.07.11 v 11:21 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Naopak ponech menší trysku než 130 a zmenši k ní vzdušník. třeba zkus 190/120.

[ Reagovat ]


22.07.11 ve 14:59 0Unregistered napsal:

Ahoj, karbec jsem osadil seriovýma tryskama a když prošlápnu plyn tak motor nestíhá. Akcelerační pumpička dávkuje. Zvětšil jsem trysku na 130 a vzdušník nechal 210 a už je to lepší. Ale bylo mi doporučeno ještě naopak zmenšit trysky vzdušníků např na 190. Ale to se bojím, že způsobí zvýšení spotřeby a vyšší bohatost.
Volnoběžné otážky nastavuju na 1000-1300, při nižšách je motor nestabilní. Šroub přidavného vzduchu(na volnoběžné ot ) je skoro vyšroubován, a to asi někde bude chyba. Při sériovém motoru u 120, když jsem tento šroub vyšrouboval, tak to vylítlo až na 2500/min.
Jinak co podtlaková regulace předstihu? někdo to odpojuje a proč? přeci potřebuji při vyšších ot upravit předstih? Michal

[ Reagovat ]


18.07.11 ve 22:46 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Tak to máš na 99% to samý co sem měl já Mě to akorád nechcípalo.Když ten motor zhasíná za tepla,tak to bude moc chudý,ale jestli řikáš,že máš černý svíčky,...může se to vážne až tak ulejvat.Zkus na ten karbec dát seriový trysky a potom začni s mírnym zvětšováním na 1-komoře,když to bude cukat i třeba na 125-ku,tak hledej jinde.Akcelerační pumpička třeba,aby stříkala i když přidáš trošku plyn.A potom bych šel po elektrice,svíčky(já mam brisk 17 a pálí bezproblémů při 6000ot),něco levnýho na zkoušku prostě,ale jak řikam,mě fungujou krásně.Kabely,kladívko(jestli máš),kondík nebo celej rozdělovač,prostě prolízt komplet zapalování,taky třeba předstih....a s tou hladinou,to já nějak neřešim.Dělam to na voko,ale 1cm pod tesnění to bude podle mě moc vysoko.Udělej aby se ti zavřel přívod benzinu,když máš plovák cca vodorovně k víčku,možná to bude fungovat ale asi to jen tak nevyřešíš.Tuto jsou jenom možnosti,může to být úplně nějaká kravina a je to akorád za trest tuto.

[ Reagovat ]


18.07.11 ve 20:39 0Unregistered napsal:

To cukání je v podstatě i když na volnoběh přidám tak kolem 2000 tis je chod velmi nepravidelný. Ale při jízdě to dělá taky, když se dostanu z otáčkama výš tak už to není tak znatelné. Ale bohatost mi přišla vysoká, jelikož černali svíčky. A ještě byl problém, že po jízdě když jsem brzdil tak začaly padat otáčky, že by motor chcípl. Tak to musím prošlápnout plynem a už to zase jede. Jinak hladina paliva má být opravdu 10mm mezi plovákem a těsněním?

[ Reagovat ]


18.07.11 ve 20:34 0Unregistered napsal:

Moc Vám všem děkuji za informace. Je ptavda, že mi všichni doporučují zvětšit trysku paliva a zmenšit vzdušníky. Vyzkouším to. Snad to nebude pak přechlastaný .
Zkusím to a pak se ozvu. Díky moc Michal

[ Reagovat ]


18.07.11 v 10:13 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Honzo ty si dobrej blázen 140-ku trysku na 1-komoru Takový malý průtokový ohřívač benzínu.

[ Reagovat ]


18.07.11 v 10:10 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Tim sešlápnutím plynu jsem myslel naplno.Jestli to třeba cuká na půl plynu,nebo když dáš podlahu a v jakých otáčkách třeba.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 27 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:441
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:75611
Celkem návštěv:176290583

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server