ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jak ŠKODAteam do Ženevy vyjel 2015

Jak ŠKODAteam do Ženevy vyjel 2015

WebShop Tip
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Daves

40 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma:

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli je obtížná montáž čtyřpístkových brzdových třmenů na škodu felicii.. Chtěl bych tam dát chlazené brzdové kotouče... Jde mi čistě o to, aby se brzdy při velké zátěži na rychlostních zkouškách nepřehřívali a neztráceli účinek.. Koukal sem že např na Speedpro mají děrovaná Feroda (nechlazené,,žiletky,,) , taky by mě zajímalo, jestli by nestačili i tyto kotouče.. Felda se staví do třídy N1 - takže nic moc výkon:D:D Ale zase, už sem viděl hodně N1 se seriovými brzdami.. prosím o každou radu:-) díky chlapy:-) Jan


15.07.10 v 18:52 6772+945 (7717)gapin napsal:

padák prej nic inovovanějšího než kotouč asi neni, ale myslel jsem lepší variantu než z trojkovýho Golfa.

[ Reagovat ]


14.07.10 ve 12:10 23160+3611 (26771)Míťa napsal:

Nebo že by padák...
Každopádně nahoď, gapine, zajímá nás to...

[ Reagovat ]


14.07.10 v 10:57 4778+1778 (12456)Luky napsal:

Co je inovovanějšího než zadní kotouče? Budeš házet kotvu?

[ Reagovat ]


13.07.10 v 19:16 6772+945 (7717)gapin napsal:

No váhal jsem jestli na to mám reagovat. Ten článek na feliciaklubu, jak tam sám autor uvádí je hodně zjednodušenej. Neuvádí tam tři až čtyři podstatný detaily. Jinak tuhle přestavbu jezdim už delší dobu a nemužu si na to stěžovat. Dokonce jsem nedávno měl možnost absolvovat stejnou RZ jako kdysi se seriovýma brzdama, kde to byl mazec na brzdy a rozdíl je v tom nepopsatelnej. Co se týká zadních kotoučů, tak mi stále leží pod ponkem, protože než sem je stačil namontovat, napadla mě trochu inovovanější varianta, kterou zatim neni čas přenest na auto

[ Reagovat ]


13.07.10 v 08:37 0Unregistered napsal:

Diky kluci

[ Reagovat ]


11.07.10 ve 12:42 721+11 (366)Javor napsal:

Zajdi na felicia klub je tam návod na chlazený brzdy (žiletkama) jak na "seriovou velikost kotouče" tak na 260mm kotouč.

[ Reagovat ]


11.07.10 v 10:51 10979+2774 (26130)vhml napsal:

4 píst má plochu menší než feldí brzdič, ale má asi větší průměr pístků, ale žádnej zásadní přínos to mít nebude.

[ Reagovat ]


10.07.10 v 19:42 0Unregistered napsal:

Ok...Ještě maličkost...Čtyřpísty prý mají větší bezdící(třecí) plochu... Je možná záměna jen třmenů z feldy za čtyřpístky a ponechání normálního kotouče??

[ Reagovat ]


10.07.10 v 11:00 10979+2774 (26130)vhml napsal:

V tom případě tě ale homologace čistě podle N1 nemusí trápit a můžeš dát větší průchod fantazii

[ Reagovat ]


09.07.10 ve 20:40 0Unregistered napsal:

Jo jasně to vím, ale při současný finanční situaci si víc než rally cup a maximálně K4 nemůžu dovolit... Proto taky volba postavit relativně levné auto na které je dostatek dílů Mám už doma postaveno Škodu 1000MB pro rally ale přece jen, bych se chtěl trošku posunout vpřed, co finance dovolí no...
Co se týče těch brzd, tak nevěděl by si o nějákých, které jsou spolehlivé a cenově přijatelné?.-)

[ Reagovat ]


09.07.10 v 16:34 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Přínos těch pár dírek je vícenež diskutabilní.

Další věc je, že stavíš felicii po tom co už jí vypršela homologace. Nebo si myslím že brzo vyprší a budeš s tím moc jezdit akorát sprinty v Skách.

[ Reagovat ]


08.07.10 v 18:33 0Unregistered napsal:

No, ted si mě zaskočil, projdu ještě homologační listy,ale podle mě se zakazuje jen větší průměr, nejsem si jistý... A co se týče těch děrovaných nechlazených kotoučů Ferodo, nemáš s tím nějakou zkušenost?? Jestli ,,nevadnou,, atp....

[ Reagovat ]


07.07.10 v 19:48 10979+2774 (26130)vhml napsal:

A v N1 můžeš ject chlazený brzdy?

[ Reagovat ]


07.07.10 v 19:15 0Unregistered napsal:

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli je obtížná montáž čtyřpístkových brzdových třmenů na škodu felicii.. Chtěl bych tam dát chlazené brzdové kotouče... Jde mi čistě o to, aby se brzdy při velké zátěži na rychlostních zkouškách nepřehřívali a neztráceli účinek.. Koukal sem že např na Speedpro mají děrovaná Feroda (nechlazené,,žiletky,,) , taky by mě zajímalo, jestli by nestačili i tyto kotouče.. Felda se staví do třídy N1 - takže nic moc výkon Ale zase, už sem viděl hodně N1 se seriovými brzdami.. prosím o každou radu díky chlapy Jan

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:420
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:19939
Celkem návštěv:176391862

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server