ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jaro 2009

Jaro 2009

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: čtyrpístky na Favorita

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj, nevíte jestli lze namontovat na seriové těhlice čtyrpístky ze Š130? Jde mi o to, že Favorit A je měl sice duralové, ale jinak stejné, ale nevím jak to u sériových? Jde mi o montáž bez redukce
Celkem záznamů: 27 (Zobrazeno 1-20)


17.05.10 v 09:16 4275+126 (8361)Flower napsal:

K Růžičkovi - na technické přejímce měl opravdu nesprávně uchycený hasičský přístroj. Upozornili sme ho na to, ale dostal šanci dát to do sobotního rána dopořádku a přijet na opravnou technickou přejímku. A tam měl všechno v pořádku.
Tvé názory respektujeme, ale jak už bylo řečeno, nikdo tě nenutí jezdit na naše srazy a už vůbec tě nenutíme navštěvovat naše stránky.

[ Reagovat ]


17.05.10 v 00:30 0Unregistered napsal:

Nějak mi ta reakce nedává smysl, rozumím - li tomu správně, tak při havárii Růžičky nebyl hasící přístroj uchycen tak, jak by měl být a oni přesto nastoupili do závodu, ale nakonec je neuposlechnutí odborného technického komisaře Vhml zachránilo, protože dokázali svůj hasicí přístroj použít, který by podle priorit výše jmenovaného sice nikoho nepomlátil, ale protože by nešel sundat, tudíž použít byl by v autě jen jako zátěž..Pravidla respektuji, jen ten, kdo je utváří musí trochu přemýšlet, zda mají jeho pravidla smysl. Ale jak to tak bývá, tak jako největšími lékaři jsou studenti medicíny v prvním ročníku, tak největším technickým komisařem je Vhml studující Diagnostiku a servis silničních vozidel. Zkušenosti z těchto pravidel jen srší... S pozdravem Ing. Miroslav Frynta. Píšu o tomhle, protože to pokládám za smysluplnou věc - pokud chcete upevňovat hasící přístroje, tímto způsobem, nemusíte je mít ve vozech vůbec.

[ Reagovat ]


12.05.10 v 19:05 725+69 (794)mexican napsal:

Je to jak zpívaj Kabáti: "kope kolem sebe kdo se topí"

[ Reagovat ]


12.05.10 v 10:21 23160+3611 (26771)Míťa napsal:

Konečně rozumná řeč...

[ Reagovat ]


12.05.10 v 08:43 77070+8646 (462866)eRman napsal:

No líbí se mi kam se tahle diskuze svrhla.
Vhml byl náš technický komisař, pokud se to někomu nelíbí, má smůlu. Nikoho nenutíme nás poslouchat, nicméně neposloucháš = nejedeš. Nic víc nic míň. A že uchycení hasičáků bylo správné rozhodnutí se ukázalo při havárii Růžičky. To byl jeden z těch co hasičák neměl uchycen a při havárii by je to hodně pomlátilo! A světe div se, než přijel na místo náš hasič, nejen že svuj hasičák stihli vyndat, ale stihli i auto uhasit!

A znovu opakuju, nikoho nenutíme na naše srazy jezdit. Ale pokud chceš jet, budeš respektovat naše pravidla, ať na ně máš jakýkoli názor.

Věřím, že až příště budeš něco psát, budeš nejen podepsán, protože to je základ slušnosti, ale navíc budeš psát o smysluplných věcech a ne jen házet špínu na všechny okolo. O takové komentáře tu nikdo nestojí.

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: mexican,Míťa


11.05.10 ve 14:30 4184+1292 (5476)Venni napsal:

Asi myslí VHMLovo stovku,ale asi panáček přehlídnul že Venouš s ní letos nejel Jinak 140LS tam byla hnedka na začátku.Pořád mi nenapadá co má ten Unregistered za mindrák

[ Reagovat ]


11.05.10 v 07:40 4275+126 (8361)Flower napsal:

taky by mně zajímalo, která auta nebyla na technické přejímce ...

[ Reagovat ]


10.05.10 ve 23:11 3924+80 (3803)Stokař napsal:

Tak jo, muzes mi napsat ktera auta nabyla na STK?! Byl jsem tam po celo dobu!

[ Reagovat ]


10.05.10 ve 21:29 10979+2774 (26130)vhml napsal:

život je otázkou priorit, já budu mít radši hasičák ,který nejde sundat, než ten který se utrhne

[ Reagovat ]


10.05.10 ve 20:32 0Unregistered napsal:

Standardy FIA jsou následující : "Hasicí přístroj s náplní 1kg, který musí být řádně upevněn pro případ nárazu (jeho úchyty musí být schopny odolat zpomalení 25g)". Nikde se tam nepíše o upevňování kurtem, který v krizové situaci opravdu nelze sundat. Používají se na to specialní rychloúchyty a takovéhle upevnění možná odolá zpomalení 25g, ale je nepoužitelné - tudíž jako by tam hasící přístroj nebyl, o pásech nebyla řeč. Dále by mě zajímala otázka, která dosud nebyla zodpovězena, jak je možné, že se neúčastnili všechny vozy technické přejímky? Ať si každý sáhne do svého svědomí, ale tato situace jen vypovídá o stavu, že všichni jsme si rovni, ale někteří jsme rovnější. Áve všemoudrý VHML

[ Reagovat ]


09.05.10 v 15:11 4275+126 (8361)Flower napsal:

Zajímalo by mně co si zač ... když vedeš takové chytré věci. Co se týče hasičáků, tak za tim si stojim i já. Na velkých soutěžích je musí mít upevněný tak, jak to vysvětloval Venca. A upevnění rezervy a přichycení pásů ... je vidět, že si asi fakt dobrej no ...

[ Reagovat ]


09.05.10 ve 12:29 6772+945 (7717)gapin napsal:

ta narážka na ten hasičák - Václave já ten unregistr nejsem taky sem jeho uchycení upravil jak sme se domluvili

[ Reagovat ]


09.05.10 ve 12:06 0Unregistered napsal:

Já ne, ja takovou amatéřinu nejezdim

[ Reagovat ]


09.05.10 v 11:58 852+7 (429)Mach napsal:

koukam ze ten jeden dotycnej kterej se neumi podepsat je opravdu nejakej moc chytrej... Je videt inteligence. navazet se do lidi,to umi,ale podepsat se??? to ne.

[ Reagovat ]


09.05.10 v 09:53 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Pokud si radši necháš neupevněným hasičákem zpřelámat nohy, je to tvůj boj.

[ Reagovat ]


08.05.10 ve 21:08 0Unregistered napsal:

Nevím pánové, VHML může vědět své, ale co se týče třeba k tomu, jak radil upevňovat ostatním na technické přejímce rezervy a hasicí přístroje kurty hovoří za vše. Sundat v krizové situaci hasicí přístroj takto upevněný trvá asi tak 5minut, když bude hořet benzín, tak má teplotu asi cca. 1200 stupňů Celsia a pochybuju, že bych v takovém žáru vydržel v běžné kombinéze - problém by byl i v plné hasičské výstroji. To mi stačí k tomu, abych si o tom utvořil svůj vlastní názor. A ten je, že bych nesvěřil tomuto člověku ani brzdy na tříkolce, natož na osobním automobilu. Poznámka pod čarou - neviděl jsem, že by jeho auto či auto ještě jedné nejmenované posádky prošlo skrze technickou přejímku. Jak praví klasik: "Cosi je shnilého ve státě Dánském!" Klaním se profesionálům!

[ Reagovat ]


07.05.10 v 18:38 0Unregistered napsal:

no tak to co si napsal mluví za vše . seš hold mistr

[ Reagovat ]


07.05.10 v 17:26 0Unregistered napsal:

Moje ego neraníš tím že napíšeš že nemám pravdu, ono by to chtělo dokázat!!!! Tak čekam!!!!
Pro " si ňákej chytrej frajere" je vidět že jsi krom škodovky nic neřídil, když napíšeš že u favorita fungujou dost dobře. A nikdy jsem si nevšim že by škoda 130 nebo rapid který maj serijově 4pístky
po 5km ostrý jízdy meli problem s červenými kotouči. Ostatně to potvrdí nejméně čtvrtka lídí co jezdí ty vaše běšiny a maj to v autě. Honza má pravdu o průměru kotouče já serijovej nikdy neměřil daval jsem tam chlazený z fiata a u 120 jsme ho stáčeli. Dělal jsem to před 6 lety tak to nemam v tak živé paměti.A pro HAVLIKA jako ty píšeš že já něco TVRZÍM tak stejně já jak jsem to psal v práci
a chvátal jsem, tak jsem se přepsal a napsal tuhle kravinu. Ty se příště raději nepodepisuj, tak zdar ty hovězino!!!

[ Reagovat ]


27.04.10 ve 14:34 829+97 (463)havlik napsal:

Honza: Nevadí to dovaříš

[ Reagovat ]


27.04.10 v 11:25 8996+2907 (16664)Honza5 napsal:

Navíc ještě seriový kotouč z fáva má průměr 236mm takže těžko by se utáčel na 247

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 27 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:439
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:76664
Celkem návštěv:176150114

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server