ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Kvíz na téma motor

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, nabízím kvíz na přemýšlení. Provedeny opravy po uvaření motoru. -fouklé těsnění pod hlavou-po rozebrání nic úplně průkazného, nové kvalitnější těsnění -prasklina v hlavě-natlakována, srovnána -nefunkční chlazení-chladič, vodní pumpa, vše OK -utopená vložka válce-nějaké setinky tam byly, všechny vložky venku, nově usazeny Motor zevnitř krásný, lágry jako nové(taky moc nenajely), nikde žádné spečeniny, usazeniny, prostě OK Po nastartování pohoda, olej i voda kde mají být. Ohříváme k 70 stupním, voda v expanzce stoupá, lítají bubliny, při 80 už natlakováno jako hrom, víčko expanzky(také nové) už vypadá jako vodotrysk. Všechno jako na Podbrdské. Kde je chyba? Podotýkám, závada je odstraněna, ale trvalo nám to. Nápady?
Celkem záznamů: 78 (Zobrazeno 1-20)


20.10.16 ve 21:47 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> v pěti,protože seš mnohem skladnější,než já...jo možná by se dozadu narvaly dvá.Ale pohodlně jenom jeden...do srazovky nikdo,tam je místo tak na nákupní tašku,protože opěradlo je zhruba 5cm před sedákem vzadu a to bych potřeboval ještě jiný pojezdy...úpravou těch origo jsem získal tak 4cm k dobru,ale zase pak člověk má před očima přímo B-sloupek,takže to tak neni ideální.V dvoudvéřový karoserii by to bylo lepší

A řekni,že se do toho kufru vešlo málo...tohle by Citi-go dalo?...a využil si i prostor za sedačkama A octávie taky neni extra výhra,...se sklopenejma sedačkama se tam vejde akorát zadní náprava 130 + převodovka + nějaký šusplechy,aby se to neoklepalo o sebe tak akorát,i když to je dlouhá Ono by člověk za chvilku potřeboval kamion,nebo starýho transita s regálama,aby se tam vešlo celý auto kromě karoserie

[ Reagovat ]


20.10.16 ve 13:59 142165+2829 (1565935)Daves napsal:

Vena136> Troufám si říct, že to s místem umím, jezdili jsme v pěti na hory a do kufru se vešly lyžáky, lyže i zimní oblečení, ale s tím "neskutečně velkej" bych to moc nepřeháněl Takový označení bych spíš nechal pro kufr oktávky

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


20.10.16 ve 12:39 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> vidíš,aspoň nějaký rozumný slovo

A tak polínek se tam vejde dost,ale to byl takový příklad Osobně toho víc odvezu ve škodovce v kufru,než ve felině.Ono když se to umí,tak ten škodovácký kufr je neskutečně velkej,místo máš i za sedačkama,takže prostoru aby si neomezil posádku je v celku dost.Ve felině mám kufr a pokud nechci vyndavat plato,nevejde se tam skoro nic.Jo bez sedaček to je něco jinýho,ale to samý platí i při vyndání ve škodě.A jelikož nemohu být šoupnutý ani o zub dozadu a spíš dělám z 5-místných aut 3-místná,protože zamnou je sedačka prostě jenom jako zátěž a nevejde se tam ani dítě,tak i tak je ten odkládací prostor dosti velký.

Například odvezu více přepravek ve škodě,než naši v Partneru a to by mělo být užitkové auto.Ale je blbě vymyšlené a tak do toho hranatý věci moc nepasujou.

Ve finále jako nejlepší malý vůz vyjde trabant combi Topí to po 10m jízdy,s pěkným motorem to nejede špatně a žere v celku málo,nevadí tomu jakýkoliv pocmrndávky do krámu a když vyndáš sedačky,tak máš 2m odkládací prostor,kde se vyspim i já Pravda nemá to moc velkou nosnost,ale na objemnější lehký náklady ideální

Ono asi nepochopí danou problematiku člověk,co asi neumí psát,když se neumí ani podepsat,...ale až budu mít 3-dítě,tak musím kupovat další auto,popřípadě nejstarší začne jezdit se mnou škodou...protože 2x dětská sedačka,ženská týden po porodu a víc jak 2m drobek jako jsem já a felině skoro praskly boční okýnka

Ale pro mě je ve finále lepší vzít dvě auta,než kupovat nějakou jedničkovou octávku TDI,protože za pěknou vysolim i těď víc jak 100 litrů,protože to je prostě nejlepší auto od škoda/VW co se udělalo...vady/závady atd. mám z první ruky a to hned 2x,takže opravdu nedám na keci AAA-auto nebo ostatních

Každý má auto jaký potřebuje,nebo jaký si dokáže dovolit...já dal za felicii stejně,jako za ojetou octávku,možná víc.Ale mám defakto nový auto za 20% ceny,co stálo před 16-lety.Jednoduchý,v celku emisní,takže mě s tím hned nezakážou jezdit a stačí to...nemusím se bát,že mě hned vyrazí z STK a buď to budu nucen zrušit,nebo do toho vrazit dalších 50 aby se z toho udělalo auto...a že s novýma zákonama takle skončí hodně "pěkných" aut,co je drží po hromadě lak,ale jsou v celku "moderní".

Ty máš auto,který ti vyhovuje,...máš třeba štěstí na pěkný kus,co prostě bude jezdit,dokud se to nerozpadne.Další co si to byl koupit po tobě na to bude jenom nadávat,protože bude každých 14-dní v servisu s něčím jiným.

Strejda má třeba Thalii,...to auto snad za život neví,co to je myčka...jezdí to v soli na horách,takže jak padnou mrazy,je to nasolený a fest,kůli hlavnímu tahu do Německa...bubny se za 2-roky rozloží na prach a doslova je téměř rozdrolíš v ruce,stejně přední kotouče a co technickou se to dělá...přední štíty brzdy zmizely a takhle je spousta dalších věcí...ale hodně věcí to má z plastu (blatníky atd.) a i když to je zespoda orezlý,neni to schnilý.Ramena vypadají hrozně,ale je to výkovek a takový ingot,že to prostě neschnije a tomu autu i když to vypadá hrozně neni téměř nic po technické stránce.

Soused měl to samý,jezdil s tím občas...určitě absolvoval i myčky atd. a rozpadlo se mu to už před lety a koupil si něco jinýho...dvě auta stejnýho roku výroby a i když jedno jezdí o 100% v horších podmínkách,tak tu pořád jezdí.

Ale tohle nevidí člověk,který měl jedno auto a podle toho to hodnotí...já jsem prostě k něčemu skeptickej a musím si koupit něco,o čem vím,že vydrží a bude fungovat...Citi-go neni špatná koncepce třeba,ale nevěřím,že si škodovka dává nějak záležet na tutěch nízkorozpočtových autech...a když k nám jezdilo každou chvilku HTP a běželo to na 1,5 válce,protože to jezdilo normálně v provozu,ale olej se neměnil přesně po 10 000km a motor to odnesl,tak moc nevěřím,že by ten vývoj v tomto motoru šel nějak dopředu...ono to nejsou tak stará auta,aby se to sralo...takže se uvidí,co ukáže čas.Ale za mě když 3V,tak DDR nebo Japonec Co třeba dělalo Subaru,tak ty jejich motory byly snad nesmrtelný a přežilo to auto snad 2x

[ Reagovat ]


20.10.16 v 09:42 142165+2829 (1565935)Daves napsal:

Unregistered> Tak něco pravdy na tom je. Citigo je ideální pro dopravu sama sebe. Ideální na dopravu do práce - mně to dokonce vychází skoro o polovinu levněji než jízda autobusem. A to vůbec neuvažuji stání v autobuse, čekání na zastávce, cestu na zastávku. Je to malý motor, rychle se ohřeje a stačí ujet kilometr a i v zimě už topí. Ale s rostoucím počtem pasažérů se výhody rychle ztrácí. A zadní sedačky třeba nejdou vyndat, což je škoda, protože vyndáním zadních sedaček z krátké felicie vznikl skoro 2 kubíkový nákladní prostor Do citiga se víc jak kubík nevejde, mám to odzkoušené. Do zadní části se vleze 0.8 kubíku a zbytek na místo spolujezdce. Vozit v tom rodinu je boj. Tím spíš, když se budeme bavit o třídvéřku. Sedačka i s dítětem sice jde skrz přední dveře dozadu dát, ale jako ideální to fakt označit nejde V tomhle ohledu nelze soutěžit s oktávkou, fábií ani rapidem. Ale tak o tom to je, každé auto je k něčemu dobré. Taky jsem kdysi ve 120ce vozil dřevo, jenže do kufru se ho moc nevleze a skládat ho na zadní sedačky je taky pěkný opruz. Prostě pátý dveře jsou k nezaplacení a je jedno jestli mluvíme o favoritu, felicii nebo jiném tří/pětidvířku.

[ Reagovat ]


20.10.16 v 08:26 0Unregistered napsal:

Daves> Třeba vyndavá zadní okno. Holt malý český človíček už je takový. Když na něco nemam , nebo tomu nerozumim , tak to budu aspoň fest pomlouvat.

[ Reagovat ]


19.10.16 ve 23:07 142165+2829 (1565935)Daves napsal:

Vena136> Nepovídej. A kudy do 120ky narveš paletu?

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
!Kvíz na téma motor
 
!Kvíz na téma motor
 
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


19.10.16 ve 22:40 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> na stavbu ti Citi-go určitě nenavozí kamen do základů,cohly a beton...a když jo,tak to bude to poslední,co udělá

Na nákup do Kauflandu to určitě odveze pytel brambor v akci

Pro mě je prostě takový autíčko k ničemu,proto na to taky koukám jinak...pořád dám radši přednost 120-ce,která mě odveze až po střechu nacpaná dřevem ve sněhu...protože to potřebuju víc,než jet na dovolenou k moři,protože na tu nemám ani čas Nikdy jsem nepotřeboval auto "jako dopravní prostředek sama sebe"

[ Reagovat ]


19.10.16 ve 22:35 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> tak já do autorizáku jezdit nepotřebuju,...a ty si třeba troufneš na CITI-go rozvody?Stejně snadno jako na feldu,když ses to defakto naučil na R-ku a bylo to pořád stejný

A udržba ano,..ale jak jsem psal,...felda si dá stáčený 15W40 za 300kč/4litry...ten 1,0 má 5W30?...jako většina motorů dneska.Samozřejmně se dá jak jsem psal provozovat i starý auto draho,když mu budeš dopřávat.

V neposlední řadě tu je třeba i užitkovost,...potřebuješ nákupní tašku,tak ti to stačí.Když chceš ale aby to i něco odvezlo,tak už to je horší V tom případě se moc nevyplatí jít si koupit trojkovou octu combi za 3/4 mega...tam máš návratnost na 3-životy,než na nějaký ojetině.

Určitě bych tvoje grafy nepřenášel i na ostatní auta...jako felda vs citigo to asi funguje To ti nebudu brát

[ Reagovat ]


19.10.16 v 17:29 7699+1109 (8808)vokim napsal:

H.> To je úhel pohledu. Pro někoho je zmáčklej blatník veliký problém , pro někoho výměna střechy běžná věc. U Fabky co jsem koupil taky píšu " Ťuklá " ale ve skutečnosti to byla pro pojišťovnu totálka , protože to šlo přes střechu.

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


19.10.16 v 15:48 9788+1396 (20131)H. napsal:

Daves> No v případě tý Tvý feldy, pokud si ty fotky dobře vybavuju, už bych nepsal "ťuklá", ale "na kastli"....

[ Reagovat ]


19.10.16 v 00:50 142165+2829 (1565935)Daves napsal:

Vena136> Obě auta potřebují údržbu, když najedeš 100tkm. Pro citigo to bylo cca 20tkč. Jenže ani felda by nebyla zdarma. Před STK jsem na ní dělal nový rozvody brdz, stálo mě to 2000Kč a válel jsem se pod tím celý den, než jsem tam ty trubky namotal A pak olej, svíčky, filtr a vše co by se za 100tkm po... A když jsme u toho - nikdo tě nenutí jezdit na prohlídky do autorizovanýho servisu, olej si můžeš měnit sám a pak tě to vyjde stejně.

Ale jak psal Vokim, jsou i jiný varianty, viz jeho Fabie. A vlastně stejný případ byla před lety ta naše felda, která byla taky ťuklá

[ Reagovat ]


19.10.16 v 00:15 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> ještě takový dotaz,...když si to srovnával s tou felinou a že po 150 000km budeš mít defakto stejně jako s původním a akorát o 12let mladší auto...počítáš i ostatní provozní náklady?A že jich tam určitě nebude zase málo,oproti autu,kde už všechno koupíš Čínský za pár stovek,rozvody se nedělají prakticky nikdy za život motoru,olej se mění po 20 000km,protože to jede pořád atd...i tohle máš zahrnuto ve svých výpočtech?Brát zase jenom benzín (který teda je asi největší investice do auta ,když nepočítám koupi) neni tak uplně ono

Samozřejmně se dá chovat ke starému autu stejně,jako k novému a tím pádem defakto neušetříš nic a je lepší pořídit nový...ale k novýmu se nemůžeš chovat jako prase,vrátí ti to

[ Reagovat ]


18.10.16 ve 14:48 142165+2829 (1565935)Daves napsal:

vokim> Ná já v praxi taky koupil auto s LPG za 3000Kč, LPG si přendal do svého auta a papíry jsem neřešil. Taky se na to nikdy nepřišlo. Jenže to bychom mohli taky sklouznout k tomu, kdo si jaké auto ukrad
Co se týká HTP, tak je fajn, že ti to takhle funguje. Obvykle totiž plynaři říkají, že HTP není na LPG vhodný, protože se tam zadírají ventily.
LPG má i spousty jiných výhod, například u stojanu jsem vždy sám a první

[ Reagovat ]


18.10.16 ve 14:32 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Daves> Teorie a praxe se liší. Je málo těch co přijedou jednou za rok na revizi , ale 90% je těch co si ji nechají udělat jednou za dva roky spolu s ME. To , že je defacto auto rok tech. nezpůsobilé provozu neřeší ,protože to příslušník při běžné kontrole nemá šanci zjistit pokud se nemají nehodu, která se neřeší na místě, ale v řízení. To je to samé , jako firmy neřeší těch 20000 km, ale jen jednou za rok. Já mám taky 1,2HTP, koupená ťuklá za 25000,- najeto 32000km. Oprava stála okolo 20000,- a dal jsem do ní LPG. Suma sumárum auto za 70000,-. Dneska po 8mi letech je na tachometru přes 170000km / honí to celá rodina, hlavně děti a furt / což mi vychází , že si mi již 2X zaplatilo celé auto.

[ Reagovat ]


18.10.16 v 09:26 142165+2829 (1565935)Daves napsal:

vokim> Při nájezdu 60tkm je revize po 20tkm, ale pořád je to zanedbatelná částka. Navíc jak si zmínil podnikání - auto na LPG je osvobozené od silniční daně, což je také hezká úspora.

[ Reagovat ]


18.10.16 v 08:32 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Daves> Pokud je plyn v autě , většinou se laicky počítá úspora 1,-Kč/km. Pak záleží kolik kdo najede. Při proběhu 20000km/ročně se vložená investice vrátí v prvním roce a potom se začne šetřit a mít 20cku na dovolenou není k zahození a pokud se používá auto i třeba k podnikání ..... Montoval jsem LPG do vozidel firmám na rozvozy a tady jsou úspory někde jinde , najedou mezi 55 - 60000km ročně. A co je to stojí? Jednou za rok 300,- revize + 500,- filtry a seřízení , jednou za 10let 4500,- nádrž.

[ Reagovat ]


17.10.16 ve 22:57 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> a nebejvalo to nějak víc?...vím,že se vyplatil plyn,když se to dávalo do novýho auta...když se třeba kupovalo auto s koncem použitelnosti bomby,tak se moc nevyplatilo to "opravovat".A nemám tucha,jak dlouho to auto máš vlastně...jestli se to dělá rok,nebo to už je 10let Bomba je na zhruba 10 let ne?

Každopádně než si šetřením na plynu vyděláš na nový Citigo,tak ho asi už přestanou vyrábět,..takže Vmhl-ovo tvrzení bych bral trochu s rezervou

[ Reagovat ]


17.10.16 ve 13:00 0Unregistered napsal:

Daves> -) mas moje sympatie, len tak dalej. Si jednicka.
PJ

[ Reagovat ]


17.10.16 ve 12:48 142165+2829 (1565935)Daves napsal:

Takový byl plán. Vypočítal jsem, že v cca 150 tisících kilometrech jsem na tom stejně, jako kdybych dál jezdil feldou, jen budu mít o 12 let mladší auto. A to včetně revizí a servisních prohlídek. A to nemluvím o komfortu jízdy.

Náklady za projeté palivo dosáhnou za chvíli 50% celkových investic do auta.

Přiložené fotografie:
!Kvíz na téma motor
 
[ Reagovat ]


17.10.16 ve 12:37 142165+2829 (1565935)Daves napsal:

Vena136> Za tři roky, revize stojí 300kč a dělá se po 20 tisících. To je 1500Kč.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 78 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:665
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:139144
Celkem návštěv:175668864

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server