ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda Felicia

Škoda Felicia

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Emulzní trubice webry

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrej, mohl by mi někdo říct charakteristiku Emulzní trubice F41 ? Nikde to nemůžu dohledat. Jinak mám zvolené trisky 165 benzín 205 vzduch , jaká emulzníu trubice bude lepší ? F9 nebo F16 ?Vïm že F16 ubírá bohatost v nižšíc otáčkách. Motor má vačku 310/310 takže kroutak vysoko. Díky za opovědi
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-20)


11.12.15 ve 20:15 0Unregistered napsal:

Unregistered> Tak karbce i difuzory přišly od Davese příští týden dorazí hliníkové srovnané sání na správný úhel a motor ještě před repasí vrknu , jsem zvědav

[ Reagovat ]


30.11.15 ve 14:50 0Unregistered napsal:

Vena136> souhlas. Jsem přímo z Plzně, vím asi o 2 brzdach.. Ale žádný reference nevím

[ Reagovat ]


30.11.15 ve 12:58 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> jo sorry,...už jsem zapoměl,že tam máš 1400ccm Tak to jo,to bude fungovat a je to takový to nejlepší co zkoušet,dál už nechoď s dif...to je tak,když se člověk vrací k něčemu starýmu X-let

Na 13-ku by to byla blbost,za tím si stojím i když to plno lidí jezdí a třeba by řikali,že to je lepší...

No na brzdu zajeď,hlavně na nějakou co ukazuje reálný hodnoty (nezapomeň na pořádný otáčkoměr a nebo "čidlo klepání" na snímání) a pokud seš někde tady ze západních čech,tak kdyžtak napiš zprávu a jednu odzkoušenou ti poradím.Aby tam nejezdil každý a potom tam nebude místo Můj odhad je tak 125-koní a 140Nm max. i s pěknou hlavou a velkýma ventilama.Ono taky záleží jakou jedeš převodovku,kolik váží auto a jaký opodstatnění mají ti druzí na ty svoje odhady A zase neni problém,aby pojel slabší motor silnější i v tom samým autě,pokud bude mít lepší průběh...

A motory s divnýma tlakama jezdí v celku dobře i když nevím,jak to je možný

[ Reagovat ]


30.11.15 ve 12:48 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> tak jasný,...proto říkám na zkoušku Ale nezáleží jenom na tom poměru...mě třeba na vertikálu funguje líp 25mm dif na 28mm klapce než na 34mm Spodek to má právě uplně někde jinde a funguje to přesně naopak,než říkáš ty Jaká z toho leze spotřeba díky dobrýmu promíchání radši ani řikat nebudu,...ale při svižný jízdě to bere stejně jako o 50-koní slabší spotřební 125L s kterou jezdím "lehká noha" Taky si pak musíš uvědomit co to dělá,když za tím otevřeš 40 nebo 45mm klapku...naopak nemůžeš zase dát 40-ku dif na 30-ku klapku,...to asi ani nejde Jsou to zajímavý zákonitosti a mě zatím tak nějak fungují

A já až budu kupovat Číny,tak nanejvíc 45-ky,protože beztak nepůjde větší dif. než 36mm co mají standartně

[ Reagovat ]


30.11.15 ve 12:46 7698+1109 (8807)vokim napsal:

Daves> Ten spodek bude mrtvej i tak , když tam má 310/310

[ Reagovat ]


30.11.15 ve 12:04 0Unregistered napsal:

Vena136> No je to 1400 udělaná z motoru 135l, už jí nějakou dobu mám.. a pan zeknl je ochotnej a pokaždé poradí , když mám nějaké otázky.. takže si nemyslim že by mi poradil špatně.. No uvidíme .. Motor nevím jestli špička ale koně to má .. te´d na posledních závodech sem na rovinkách viditelně ujížděl 2 autům co maj odbržděno 125koní.. a to mám tlaky 8 10 10 12. Teď to půjde na repas.. Pan Zenkl tvrdil že by to mělo mít přes 130 koní.. tak nevím . Až bude hotovej motor vezmu to asi konečně na brzdu

[ Reagovat ]


30.11.15 v 10:06 142052+2829 (1564714)Daves napsal:

Vena136> Tak máme 48, 50 i 55 Takže prostor tu je Ono když dáš 34mm do 40ky, to máš 3mm na každý straně, ta účinnost difuzoru pak klesá a ten spodek bude mrtvej.

[ Reagovat ]


30.11.15 v 09:06 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> hele uvidiš....ale tak všechno na to je dražší a s tím,že ten dif se dá vyzkoušet i na 40-ce klapce...no já zase viděl poznámky,kde i na vrchařských 1400ccm si takový dif. nepotřeboval a jezdilo to 40-ky a vyhrávalo...jako 45-ku pouze na špičkový motor o obsahu 1300ccm a toť otázka co si od toho každý představuje...ono logicky co bys dal pak třeba na závodní 1500ccm?48-ky nebo 50-ky?To je nesmysl přece...no uvidíš,...když to bude fungovat,tak to stačí a jestli to budou 40-ky a nebo 45-ky je defakto jedno

Jinak kdyby ses chtěl zbavit nějakých horizontálů,tak bych možná jedny bral...můžou být i nepárový.Měl jsem dva kusy plonkový a teď půjdou na motory,takže nebudu mít ve vlastnictví žádný horizontál kdyby náhodou kromě ADDHE na díly a ty jsou k ničemu A já raději používám "made in Itali"

[ Reagovat ]


30.11.15 v 08:28 0Unregistered napsal:

Vena136> já si v tu chvíli myslel to samy.. S tím ze 45 je moc ale vše mi diktoval z jeho poznámek.. Takže na tom určitě něco bude, Teda s tím ze tam musím dát difuzor 34.

[ Reagovat ]


29.11.15 ve 12:52 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered>ale ono by se to dalo dohromady i za míň,než stojí nový Číny,pokud nebyly totálně K.O. a většinou tyhle sériový horizontály jsou v 1+ stavu i když nevypadají,pokud už je někdo "nezávodil"...pak už je jenom otázka chci mít na motoru repliku a nebo originál

A 45-ky bych na 13-ku nedával...je to moc velký karbec a k čemu mít takovou klapku,když tam nemá smysl dávat víc jak 32-ku dif....možná 34 pro lepší pocit jak jsi psal,že jezdíš.Ale platí tam nějaký poměrový zákony,který vymyslel kdysi někdo hodně chytrý a je dobrý se jich držet

[ Reagovat ]


28.11.15 ve 20:10 0Unregistered napsal:

Daves> Tak nakonec po konzultaci s panem Zenklem, od kterého mám motor jsem webry prodal a budu pořizovat nové FAjs 45. Zde z webu

[ Reagovat ]


22.10.15 v 10:02 142052+2829 (1564714)Daves napsal:

Dělají se různé bohatosti, ale nejvíc se prodává F8 a F9. Proto tyhle držím skladem v dostatečném množství. Mimo F8-F9 není problém dodat F4-F7-F15. Ty mám také skladem. Ostatní typy pak na objednání a tam je i vyšší cena. Občas někdo chce F6.

[ Reagovat ]


22.10.15 v 09:19 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> PS: kouknul jsem a ty máš 4-typy...kolik jich kdy existovalo nemám tušení

[ Reagovat ]


22.10.15 v 09:13 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> dá se dneska sehnat vůbec různý druhy volnoběžek?Co já vím,tak se dělají na vzduchu stejný a akorát se mění průměr benzínovýho otvoru...přitom od každý velikosti by měl být výběr F "x"...ne uplně to má asi cenu řešit,ale tak dřív se tím zaobíraly.Tak jestli to někdo dělá...

[ Reagovat ]


22.10.15 v 08:30 0Unregistered napsal:

Daves> vzdušník o 20 jsem přidal hned na začátku.. pak jsem měl problém s autem a potřeboval jsem aby to jelo, vypadalo na časování nebo ulejvání... tak jsem vyměnil zapalování a dal vzdušníky o 50. Pak auto funguvalo jak jsem psal. Ale problém byl v zapalování. Jinak když budu brát volnoběžky koukal jsem že nějaký skladem nejsou a nějaký ano.. když bych vzal 45 F9 ? na začátek.

[ Reagovat ]


21.10.15 ve 23:48 142052+2829 (1564714)Daves napsal:

Unregistered> Když je tam ostrá vačka a ladí se krouťák nahoře, tak se přičítá míň, pro hodně vysoký otáčky pak třeba už jen 20. To může být i důvodem, proč je podle svíček chudší směs. Protože se to nahoře vypálí. Podobně je to s volnoběžkama - když ladíš vysoký otáčky a dáváš velký difuzor, tak pak nelze podle difuzoru počítat volnoběžky. Tam musíš pořád brát ohled na objem, takže někde 45-50. Ta tvoje F21 je jedna z nejchudších volnoběžek.

[ Reagovat ]


21.10.15 ve 22:15 0Unregistered napsal:

Vena136> Dobrá, volnoběžku ponechám. No vzdušník se dává o 50 víc než benzín ne ? ale jestli mám zvolit menší klidně si nechám poradit. Beru to trochu podle toho co tam mam teď , 155benzín a přes 200 vzdušník a fungovalo to pekelně.. Jasný kdyžtak se ozvu na mail co máš tady na teamu

[ Reagovat ]


21.10.15 v 16:57 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> nech 55 a eventuálně to uškrť štelovákem...ono najít zrovna tohle funkční vs. opravdu to co tam má být je takový složitý.Mě motor jezdil na 60-ku dobře,teď jezdí na 50-ku taky dobře,akorát si to střílí,což neni na škodu.Takže by to mohlo být bohatší,ale zase nemusím na to šahat a volnoběh je pořád stejný.

Jinak můžeš koupit i 50-ky,ale pokud to poběží...moc malá volnoběžka je taky naprd,protože i když jí nebudeš škrtit,tak prostě ten motor nepoběží.Větší uškrtíš vždycky,i když to je taky špatně.

A co zase blázníš s těma vzdušníkama?Máš dif. jako blázen,tak tam nepotřebuješ hrnout "vzduch" vzdušníkem

No jinak kdyby ses jim chtěl pak podívat na zoubek,když by začaly zlobit,tak dej vědět Jinak co se týká volnoběhu,pokud nebude tak na 1200ot s tou vačkou,tak máš špatně zvolený volnoběžný systém.Ono by to sneslo i 1000ot třeba,ale tak ten motor by se trápil.1500-2000ot co taky vídám je špatným karbecem,ne ostrým motorem

No nic,jdu něco dělat,...čekají v dílně zrovna jedny 45-ky

[ Reagovat ]


21.10.15 ve 12:45 0Unregistered napsal:

Vena136> jo souhlas, difuzor tam půjde stejnej 34 takže budu volit ASI benzín 160 a vzdušník 210 ale budu to stejně ještě několikrát počítat a přemýšlet. Druhá věc Dellorta mají jinak značený emulzky takže upřimě netušim co je zač. ( proto chci webry od základu otriskovat) Hele no stav.. svoje léta mají ale auto startuje , drží volnoběh , akceleruje žádná díra.. Jsem spokojenej, Za další může jet lïp..to každopáně, ale nemám možnost to nikde odzkoušet, jen na dráze při závoech a na místě nebo před dílnou nic nepoznám.

Ještě jedna technická .. Volnoběžná triska mi dle difuzoru vychází 55 ale dle tabulky to je na velkej obsah, správně by tam dle tabulky mělo být 45. Mám se řídit podle difuzoru a nebo podle tabulky ? a nebo pořídit střed. což je 50. Jak jsem psal nemám možnost to nikde testovat , odzkoušet. mám k dispozici volnoběžnou trisku 55F21

[ Reagovat ]


21.10.15 ve 12:09 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> zase to máš asi špatně osazený...proč tam dáváš tak velký vzdušníky?Samozřejmně záleží,jakou máš emulzku,ale jedna věc je praxe a druhá nějaký ty počty.A dávat +50 na vzdušníku je sice hezký,ale když budeš mít 170 trysku,nebudeš tam rvát 230 vzduch.

A svíčky jsou další strory a fungování celýho karbecu a ovlivnění co a od čeho taky

Hlavní a nejdůležitější věc je,v jakým jsou stavu ty karburátory,viděl jsem už i skoro vysypaný ložiska na hřídelkách,kde to muselo sát faleš a co vím,tak ze všech horizontálů co jsem dělal,tak nikde se nikdo nepodíval na uložení a utěsnění hřídelek,usazení klapek a z toho vyplívající synchro...hlavní je,že to jede s nohou na podlaze Ale člověk aby to roztahoval na laně...vídám to dost často a je mě z toho k pláči...neříkám,že to je i tvůj případ,ale něco mě už rukama prošlo

Pokud ti to takle jede,je to jenom dobře.Ale pořád je otázka,jestli by to nemohlo jet ještě líp

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:479
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:103249
Celkem návštěv:175236976

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server