ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!1. Sitterová Andrea

1. Sitterová Andrea

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vnitřnosti fábie 1.4 do bloku 136

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj, prosím o rady a zkušenosti, co vše je zapotřebí sehnat, upravit, abych dal vnitřnosti z fábie do 136 bloku z rapida, Je mi jasné-úprava kliky, převrtání setrváku, řemenice bud z feldy upravit na klasickej řemen, nebo řem na zakázku.Co dál, chtěl bych mít vše připravené předem, než se do toho pustím.Díky za rady Radek
Celkem záznamů: 50 (Zobrazeno 1-20)


05.11.15 ve 20:25 0Unregistered napsal:

Unregistered> Jsou klikovky z fábie, která má najeto do 100 tis km a jsou jak nové.Cena celého motoru z fábky je 1500 a klidně i přes 10 tisíc kč, bud použiješ hlavu z feldy, nebo fábiovou, za pár peněz to určitě není, ale zas to není tak strašné, Dost si udělá člověk sám, tak se za slušnou cenu nechá postavit slušný motor, zde neplatí 1 hp-1000 kč

[ Reagovat ]


05.11.15 v 19:41 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> za novou kliku jsem dal naposled 1500kč,...tu předchozí co jezdím někdo vyhodil do šrotu a já zrovna byl ve správný čas na správném místě...takže se dá ušetřit celkem dost.Za 15 000kč pěkná hlava včetně nový hlavy,to je tak nějak pravda...a jaký udělat objem je na každym,...případně se dá sehnat origo sada 136 za míň jak 3000kč...jak to pak jde do moderna,už se moc ušetřit nedá...

Toje jenom tak,když by si to někdo dělal doma jako já,samozřejmně za ty prachy bych to nikomu neprodal,mejsem "armáda spásy"...ale dotázaný chce dělat motor sám,takže se dá udělat za opravdu málo peněz i těch +/- 100koní...ještě lepší sehnat pěkný celý motor a jenom mu dát to nejnutnější...to by bylo zde nejlepší řešení a i když to tak nedělám,prostě vím,že to je ta nejsnažší cesta a kolikrát s lepším výsledkem.

[ Reagovat ]


05.11.15 v 19:31 0Unregistered napsal:

Prosím tak jsem si udělal zhruba vypočet dílu. Vrtaní 78 + vložky a kroužky celá sada 8000 Kč. Nová klika 72 4500 Kč hlava uprava když to dobře pujde i s ventilama 15 tis. To jen začátek a kde jsou další věci vyvažení atd. Takže když chci mít dobrej motor aby fungoval atd tak hold musím investovat pokat se pletu tak mně opravte. A kdo říká že postaví slušnej motor za pár peněz je uplná Krav..a

[ Reagovat ]


05.11.15 ve 14:57 141532+2829 (1559098)Daves napsal:

H.> Dokud se to liší v pár milimetrech, tak si s tím jde hrát. Stavěl jsem motor s písty ze 120LS s vrtáním 74mm na zdvih 68mm. Ty dva milimetry jsem pak sundal z bloku a vložky posadil o 2mm níž.

[ Reagovat ]


05.11.15 ve 14:36 9781+1396 (20118)H. napsal:

On ten plán byl zkusit použít písty z Renaulta, které mají průměr 76, ale dle toho výpisu mají úplně jinou kompresní výšku. Písty by byly "zadarmo", vložky by se nechaly upravit ze sériových jetých a investice by byly opravdu minimální.
Další variantou samozřejmě zůstává vyndat písty a ojnice z motoru a koupit nové vložky. Další varianta s minimálními investicemi a v podstatě ze sériových dílů a s minimem úprav.

[ Reagovat ]


04.11.15 ve 20:58 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

H.> na 78mm kliku neseženeš nic pod 2-ku za píst + výbrus a jseš na 10-ce,...nech si přebrousit fáčko na 76x72mm a máš klid.I tak v motoru padneš 20-25 000kč jenom za pořádnou GO.Nebo kup opravdu pěknou fábii třeba za 6-7 000kč s 50 000km a dej jí tam...i tak ale raději dej nový axiály a můžeš jezdit.

U stavby motoru neexistuje pojem minimální investice

[ Reagovat ]


04.11.15 ve 20:54 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Daves> nespasí,...dá se dostat to samý z normálního s tím,že budu mít zajištěnou kvalitu.Ale jako 1340 je už jako 77mm vrtání a to už má tak trochu vliv alespoň na chvilku

Já to jenom beru jako to,že jsi řikal,že jsi dostal z favorita to a to...já si tam posadím 80mm písty a budu taky tvrdit,že to je favorit... Prostě favorit je 1289cccm 75,5x72mm...jakákoliv změna je už změnou v objemu motoru,nežíkám těch 76mm,to se tak nějak dává jako výbrus a asi i dávalo pro ty,co nechtěli kupovat i vložky,ale 77mm už ne

Takže asi tak...s poctivostí sice dojdeš do prdele dneska,ale něco málo na tom ještě je U tebe to je třeba fuk,jenom,že je dobrý říct na jakým objemu to člověk má,pořád seš do 1400ccm,ale pak uděláš něco podobnýho na fábii bloku,každý ví prd a už jseš přez normu

[ Reagovat ]


04.11.15 ve 20:53 9781+1396 (20118)H. napsal:

Daves> Vrtání 76 mě nespasí, ale na vrtání 76 snadno přebrousím vložky z jetých favoritských.
Je - li mým záměrem postavit slušný motor z relativně dostupných a relativně sériových dílů s vynaložením minimálního úsilí a minimálních investic.

[ Reagovat ]


04.11.15 ve 20:51 9781+1396 (20118)H. napsal:

Daves> Nevím, co dělám špatně. Zadám 2 až 4 údaje, odklepnu, zčervená mi políčko Casting number a vyběhne hláška Vyplňte prosím toto pole. Když do něj zadám cokoli, napíše to No information avilable. Přitom když kouknu třeba na ventily, tak tam mi to funguje, takže třeba prohlížečem by to být nemělo......

[ Reagovat ]


04.11.15 v 19:23 141532+2829 (1559098)Daves napsal:

H.> Fábie: Cylinder diameter: 75.5; KH: 31.55; MT: -1.24; GL: 53.05; piston pin: 17x52; number of piston rings: 3

[ Reagovat ]


04.11.15 v 19:20 141532+2829 (1559098)Daves napsal:

H.> Pustí, zadej alespoň dva jiný parametry. Například průměr pístu 76mm a KH>20mm a vyjede ti co potřebuješ.

[ Reagovat ]


04.11.15 v 19:15 141532+2829 (1559098)Daves napsal:

Vena136> A netvrdil si, že vrtání 76 nemá smysl a že tě nespasí?

[ Reagovat ]


04.11.15 v 17:52 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Daves> hele netvrdil jsi tady někde,jak si udělal z favorita 100koní?...ono 1340 už neni nic moc společnýho s favoritem Pokud to teda je ten samej motor.Ale co to může být za kvalitu za ty prachy...Čínský vložky a Maďarský písty

[ Reagovat ]


04.11.15 v 17:50 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

H.> mělo by to být jako na ulož.to třeba...nějaký vstupní číslo,aby tam nelezly viry...ale tak najdeš,objednáš a je to.Ale prostě tak jednoduchý to taky neni

[ Reagovat ]


04.11.15 ve 13:28 9781+1396 (20118)H. napsal:

Daves> A co je myšleno tím casting number, bez nějž mě to nepustí dál?

[ Reagovat ]


04.11.15 ve 13:25 9781+1396 (20118)H. napsal:

Daves> hezká stránka.
Kolik má kompresní výšku fábie?

[ Reagovat ]


04.11.15 ve 13:04 141532+2829 (1559098)Daves napsal:

H.> Sadu na 1340 od Engitechu za 5000 mám v motoru. Funguje to

Ostatní si můžeš dohledat tady:

https://onlineshop.msi-motor-service.com/msi/internet/msi/indexE.html
pak klikni > Access without registration > Login > Zadáš obrázek > Login > Dimensions

A pak už si jen hraješ - písty, kroužky, ventily...

Přiložené fotografie:
!Vnitřnosti fábie 1.4 do bloku 136
 
!Vnitřnosti fábie 1.4 do bloku 136
 
!Vnitřnosti fábie 1.4 do bloku 136
 
[ Reagovat ]


04.11.15 ve 12:47 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

H.> 76mm vrtání nemá smysl,...za 10 000kč za sadu seženeš mnohem zajímavejší písty,ale spíš objemy 1500 a víc...vymýšlet cokoliv trochu nad fábku nemá význam...případně si kup výbrusový fábiácký,..ale pořád 10 000kč za sadu.Za to máš dneska 5-motorů z fábie na vrakárně a mezi tím najdeš jeden,co ty střeva bude mít jako nový určitě.

Jinak nevím,jak zachováš ojnice z favorita,...nejsou záměnný,blbost dávat pístní čep 20mm...neseženeš na to písty dneska a ty ojnice jsou hnusný,těžký a měkký.Použití T-pístů je taky nesmysl.

Pro mě osobně by bylo paradoxně mnohem jednodušší,postavit 1500ccm ve fábkovým bloku než se pachtit s další 1300ccm.Akorát na 1300ccm tady mám kupu nových ND a postavení něčeho na fábkovým spodku znamená nakoupit věci tak za 50 000kč,protože to samozřejmně už nebudu krmit sedrem nebo něčim podobným.

Jinak já osobně mám zhruba soupis 10ks pístů různých kvalit,provedení a průměrů na 17-ku čep a s kompresní výškou jako je fábiácký píst.Je toho prostě mraky,ale taky to něco stojí,protože to je většinou pouze v origu a má to význam,když budeš chtít udělat motor,co vydrží 50 000km v režimu 7 000ot/min.Protože ty dnešní materiály se prostě neopotřebí,pokud si to člověk sám nezničí...

Další věc je potom co použít za vložky,...opět neni problém,ale zase cena a dávat tam čínu...prostě pokud chceš něco "bez práce" lepšího než fábie,tak třeba koupit tohle...

http://engitec.cz/shop/index.php?action=browse&mainCat=184&mainID=1515

Ale písty to jsou z nějakýho 16V,takže tam máš zářezy na ventily sací a ten píst je celkově nesouměrný,mohlo by to dělat bordel a mě se to nelíbí.Co to je za výrobce nikdo nezjistí,ale bude na tom min 50% přirážka,takže asi nic zázračnýho.

Takže vrtání 76mm tě nespasí,...za nejmíň peněz je prostě komplet fábie a nebo tomu dát čas a udělat si vlastní vývoj,pokud máš zbytečných pár desítek tisíc...něco mezi tim nemá podle mě moc smysl.

Ode mě přesný číslo pod kterým co najít neuslyšíš,a už vůbec ne takle veřejně...ale když už to našel a ví o tom takový blbec jako já,tak to musí umět každý Ale další věc je ten píst sehnat...

Dělat velký vrtání na 72mm klikovku je už uplně pasé,protože na to prostě písty skoro nejsou a když,je to konstrukce jao 120 nebo fáčko...takže výsledek diskutabilní i když by to asi jelo i tak pekelně.

[ Reagovat ]


04.11.15 ve 12:27 9781+1396 (20118)H. napsal:

Když už je tu řeč o takovém motoru, nemáte někdo tip na typ pístů, které by do takového motoru pasovaly? Má představa je klika se zdvihem 78, zachovat ojnice z favorita nebo felicie, to znamená velký pístní čep a napasovat na to písty z něčeho, aby odpovídala výška pístu ode dna po osu čepu a vrtání někde kolem 76.

[ Reagovat ]


02.11.15 v 10:10 23157+3606 (26763)Míťa napsal:

Dík za info, kucí, to mi pro představu zcela stačí...

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 50 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:649
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:108017
Celkem návštěv:172981091

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server