ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Kreslené vozy

Kreslené vozy

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Kdo by mohl být schopný udělat spalováky na litině

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, kdo by byl schopný mi pomoci udělat spalovací prostory? Hlava původ 1150 - průměr spalováků 73,2mm - záměr - udělat spalovací prostory 75,5mm. Díky za info
Celkem záznamů: 51 (Zobrazeno 1-20)


01.06.15 v 15:50 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> jo tak sem to pochopil dobře,...sice mám VŠ angličtinu,ale to neznamená,že umim anglicky Je pravda,že taky neměly začátky nejrůžovější,ale na tom "pořekadle" něco bude...proto taky chci,aby mě motor kroutil od 1500ot a točil 7 000ot a ono to jde Neřikám,že by se skládačka převodovka nehodila,ale neni až tak uplně potřeba....ale tak je to tak no,....bez šneka ve finále neuděláš až tak velký rozdíly v Nm bez ohledu na otáčkách na stejných objemech....

Jo a když jsme tady řešili to vrtání a zdvih vs páka na kliku atd.,tak já mám lepší průběh Nm na 1300ccm než mají výkonově podobný motory se 78mm klikou a větším objemem....tak jak je tohle možný Asi ne vždycky je pravda,že čim větší zdvih,tim víc Nm a čim větší vrtání,tim víc koní a otáček

[ Reagovat ]


01.06.15 v 10:57 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Proto se všechny - závodní- převodovky se počítají vztahem otáček ne ke Kw. ale k Nm. Dobře spočítaná a postavená převodovka ti ve výsledném čase závodu dá víc než konkureci s motorem o 20Kw a 30Nm větším výkonem.PRAVÝ motorář se nikdy nebavý o Kw/koních/ ale jen o tom v jakém pásmu leží Nm.

[ Reagovat ]


01.06.15 v 10:10 142069+2829 (1564898)Daves napsal:

Vena136> Určitě jo. V češtině to znamená, že "výkon prodává auta, krouťák vyhrává závody". Kroutící moment je to, co udává akceleraci. Abych nechodil daleko, vezmu příklad z praxe - citigo. Prodává se ve dvou verzích, 44kW a 55kW. Obě mají nachlup stejný motor a logicky také stejný kroutící moment 95Nm. Ta slabší verze je softwarově omezená v otáčkách, takže se na 44kW omezuje, zatímco ta 55kW pokračuje dál. Aby někdo ten výkon vůbec poznal, musel by roztočit motor nad 5000ot/min. To mi u městochodu přijde trochu nelogický. Běžný řidič se tam nikdy nedostane. Takže máme k dispozici 11kW výkonu navíc, který nepřinesou vůbec nic. Aby vznikl pocit silnějšího motoru, dává se do 55kW verze převodovka s nižším stálým převodem.

[ Reagovat ]


01.06.15 v 09:57 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> hele nevim,jestli to chápu dobře

[ Reagovat ]


01.06.15 v 00:47 142069+2829 (1564898)Daves napsal:

"Horsepower sells cars, torque wins races" - Enzo Ferrari

[ Reagovat ]


28.05.15 ve 20:16 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Vena136> Ale ten požitek tam chybí. Když zhebnout, tak v botách.

[ Reagovat ]


28.05.15 v 17:26 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vhml> tak každej máme nějaký jiný přístup,....a ono se nemusíš nudit ani na babetě,i tam se dá zabít se

[ Reagovat ]


28.05.15 ve 13:14 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Daves> nejsi - máš toho moc

[ Reagovat ]


28.05.15 ve 13:13 10978+2774 (26128)vhml napsal:

Vena136> tak s 1500ccm mozna budu pojetej OHCckama ale hezky se svezu. Coz je ponekud lepsi varianta nez se s poharem ,,nudit" v litru...

[ Reagovat ]


28.05.15 ve 12:57 142069+2829 (1564898)Daves napsal:

vokim> no jo, sem to ale blbec

[ Reagovat ]


28.05.15 ve 12:29 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> a bavíme se čistě teoreticky,...motory se stejnou vačkou,stejným KP atd. v nějakým zlatým středu,aby se nekřivdilo ani jednomu z nich

[ Reagovat ]


28.05.15 ve 12:24 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> no já si myslím,že v 6000ot se bude už mít ta 78-ka klika poháněná 73 pístem co dělat otočit...zatímco ten 78x68 bude teprve začínat a mít tam někde třeba teprve pokles kroutícího momentu a ten s 78-klikou to bude mít tak kolem 5000ot při nejlepším.

Já to nemám vyzkoušené,ale proč se dělají motory s velkým vrtáním?I ty USA "hektolitry" mají obrovský vrtání na relativně malý zdvihy a Nm tam dělá pak ten 6-7litrový obsah.Nemá to extra výkon,nemá to extra Nm,ale rozjede to 3-tunový auto celkem v klidu....

A pořád tu je ta otázka,pojede víc 500Nm a 200koní a nebo 500koní a 200Nm

No a klika se možná kroutí,ale vydrží to víc jak moderní HTP...tak co řešit Pokud tam nebyl rozdíl takový,že se otáčkama měnil obsah a zdvih motoru,tak to jak je vidět na funkci nemělo vliv a ty motory vydrží hodně hrubý zacházení.

[ Reagovat ]


28.05.15 ve 12:16 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vhml> ale v dnešní době tě v 1500ccm v soutěžích podrtí naprosto každý....vem si,co dostaneš z tý ohv...150-160koní uplnej strop a to neni na ty otáčkový OHC k ničemu.To je motor tak na pěkný ježdění po okrskách,bude to mít 120koní,150Nm a životnost 100 000km

[ Reagovat ]


28.05.15 v 11:26 10978+2774 (26128)vhml napsal:

vokim> To platí i pro novější motory, nebo byla tisícovka tak měkká? ( Blok bez žeber, hliníkový víka kliky atd )

[ Reagovat ]


28.05.15 v 11:22 7699+1109 (8808)vokim napsal:

vhml> Kdyby jste viděli , rengenový průhled tímto motorem ve 4000ot, což jsou kritické otáčky pro klikovku a viděli jak se vlní, tak nikdo neuvěří , že to bylo schopno vůbec vyjet ze vrat továrny natož jezdit po silnici. Já měl tu možnost v roce 1977 v VÚMV.

[ Reagovat ]


28.05.15 v 10:57 10978+2774 (26128)vhml napsal:

Daves> 68,25x68 jsme jezdili v litru. To je hrozne vtipnej motor. Pořád se to nekam toci ale nikam to nejede

[ Reagovat ]


28.05.15 v 09:51 7699+1109 (8808)vokim napsal:

vhml> Ty jediný jsi správně uhodil hřebíčkem o kladívko , píši ti 1++

[ Reagovat ]


28.05.15 v 09:50 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Daves> Davesi -68x68 jsou přece všechny MB1000-100. Ale k dotazu ---V 6000ot/min pojede 100% lépe 73 x 78--- nepůjde vytočit do 8000ot což 78x68 půjde , ale výkon není toliko o otáčkách. Také záleží k čemu to má sloužit. Okruhy, kopce , Relly nebo na pohodu.

[ Reagovat ]


28.05.15 v 09:12 142069+2829 (1564898)Daves napsal:

vhml>

Já teda zatím stavěl jen dva motory. Jeden 74x68 a druhej 76x72. A ten druhej jede teda o moc líp, než jen o šest milimetrů A už vlastně někdo postavil 68x68 ? To by bylo taky vzácný

[ Reagovat ]


28.05.15 v 08:17 10978+2774 (26128)vhml napsal:

Vena136> Jednoznačně správná odpoved je 78x78

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 51 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:460
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:14816
Celkem návštěv:175404026

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server