ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Šumava Rallye Klatovy 07

Šumava Rallye Klatovy 07

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Podtlaky Weber 32 36 DGAV

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, pořízen karburátor viz foto, nevíme, jak byly řešeny podtlaky-viz záslepky z hadiček. Na pravé straně ještě zaslepen vstup pro sytič, ten demontován. Auto pouze pro sportovní účely, vačka 280/280, komprese cca 10,8. Zatím se karburátor chová dobře i se záslepkami, přidá mu prohadičkování něco?


09.04.15 v 09:33 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Hibrid> tak jasný.....každýho věc.Sytič je sytič,....mají ho jiný bouráky než upravená škodovka Ale tak každýho věc,.....většinou to pak končí moc bohatým volnoběžným systémem.Ale taky je ještě přepákování na klapku,takže to beztak moc nebude fungovat.Někdo sytič nedává,protože se bojí bohatý směsy,....motory jezdí 200 000km se sytičem a jezdí,ale tak kdo chce kam I DCOE mají sytiče a to jsou min sportovní,někdy i závodní karbeci,podle použití.Ale vždycky byly na sportovních autech,to samý Solex nebo Dellorto......

[ Reagovat ]


09.04.15 v 06:17 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Vena136> Jestli jsem Davese dobře pochopil, tak volba jedné odpovědi by byla pouze možnost při zakládání tématu. Bylo by na zakládajícím, chce-li jen jednu strohou odpověď, nebo má zájem o širší rozebrání tématu. Samozřejmě že někdy to jde, jindy ne, ale je to volba.
A jak je to s tím sytičem, když už jsme zvědaví dva? Díky.

[ Reagovat ]


08.04.15 ve 23:16 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> tak ono když se člověk snaží odpovědět na důležitější otázku,než je kam píchnout hadičku,......ale třeba pokud má daný karbec na motoru vůbec význam a ne jenom pocitový "mám weber",ale tak asi to moc nemá cenu.Lepší je odpovědět zapoj hadičku,přidá tě to alespoň 20-koní,.....že ten karbec prostě fungovat nemůže jak by bylo potřeba je druhořadý.....proto já nemám rád internetový diskuze a jak se řiká pro dobrotu na žebrotu.....a ty odměny beztak nechápu do dneška

[ Reagovat ]


08.04.15 ve 22:29 142052+2829 (1564714)Daves napsal:

Hibrid> Na některých fórech je ještě možnost, že tě moc nezajímá kdo si co myslí a tak při zakládání tématu si zaškrtneš, že každý smí odpovědět jen jednou. Víc se pak soustředí na obsah odpovědi a nevzniká pak debata. Můžem takovou volbu zkusit i tady.

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Hibrid


08.04.15 ve 22:28 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Daves> Ano, to by bylo pro přehlednost super.

[ Reagovat ]


08.04.15 ve 22:26 142052+2829 (1564714)Daves napsal:

Hibrid> Pokud autor otázky dostane odpověď, tak následná obecná diskuze asi nevadí. Alespoň si pokecáme a třeba se dozvíme něco navíc a ostatní si počtou. Ale už jsem uvažoval, že autor otázky bude mít možnost označit odpověď, která mu vyhovuje a ta se šoupne nahoru a zvýrazní. Nesplyne tak s bordelem.

[ Reagovat ]


08.04.15 ve 21:51 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Unregistered> A to by mě taky zajímalo. Jinak mě přijde, že diskuse často sklouzávají kamsi úplně jinam, než bylo původní téma. Ale zřejmě obecný nešvar. Možná honorovat příspěvek do diskuze jen omezeně? Jedno téma, jedna odměna.:?
Jinak ještě jednou díky Vokimovi, vždy jasná a krátká rada, prostě kdo umí, umí, kdo neumí....

[ Reagovat ]


08.04.15 ve 20:30 0Unregistered napsal:

Vena136> Hele sem trošku zmatenej. Tady píšeš ,že bez sytiče je to na ho... a přitom prodávas upravenej závodní taky z vikuchanym sytičem. Jak teda startuješ motor s tim tvim karbcem. JJ

[ Reagovat ]


06.04.15 ve 21:41 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Hibrid> no tak je,.....ale můžeš laborovat do nekonečna a stejně poznáš,že pravda je jen jedna A věř,že už jsem si tímhle všim prošel a teda přiznám se,zastavil se taky schůdek po.Ale pořád auto využívám funkčně jako klasiku a ne jako závoďák,....takže jsem se rozhodl pro kompromis.

[ Reagovat ]


06.04.15 ve 20:05 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Vena136> Jo, normálně točit šroubkem. Ale to je stejně jen někde po ránu, než se prohřeje, pak už většinou nestačí vychladnout. Ale rozhodně po laboracích se edsr, sedr, Pierburg atd. je to konečně karburátor.

[ Reagovat ]


06.04.15 ve 20:00 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Hibrid> jako jak zvýší a sníží?jako točit šroubkem?.......no tak asi to líp pojede,ale nikdy to nebude ideální,je to šíleně předimenzovaný ten karbec.Membránku zapojit,pokud je nová......každopádně nevím,co vedlo značku weber k takovýmu "nesmyslu",ale tak je to DGAV a to už jsou karbeci pro běžný ježdění dá se říct.

[ Reagovat ]


06.04.15 v 19:29 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Vena136> Membrána je samozřejmě nová.K volnoběhu. Při ohřívání motoru se zvýší otáčky, po ohřátí se sníží na 1000, s tejně to fungovalo i na Pierburgu. Jinak i podle prvních testů se tváří, že to prostě pojede líp.

[ Reagovat ]


06.04.15 v 19:11 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Hibrid> pokud karbec prošel kompletním novým osazením,tak by to fungovat mělo,ale k čemu zvětšovat 27-28dif......to mě nejde moc na rozum.......když by tomu motoru stačilo 24-26 uplně bohatě bez toho,aby byl jakkoliv tim karbecem omezen do max. otáček,co by 280° vačka byla shopna dát.

[ Reagovat ]


06.04.15 v 19:06 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Hibrid> dif. k ničemu na takový motor,27-28 je tak na 2x takový motor než je favorit.......obohacovač dle názoru,.......ale předpokládám zde betonovou membránku,takže to beztak fungovat nebude.Pokud by snad byla dávaná nová,tak proč ne..... Škrcení vzduchu sytičem bych řešil na motoru obět uplně jiným s 2x takovým výkonem,.....nemyslím to zle Ale pro motor je přínosnější tam ten sytič mít,aby rozumně naskočil,.......protože jinak to bude šlehat do karbecu za studena při startování a rozdejchávání motoru šlapáním na plyn (chudá směs) a nebo to poběží normálně,ale bude se ničit motor za tepla (bohatá směs).Nikdy nemůže motor jet stejně za tepla jako za studena a takový motor se na 400-500ot co to za studena bude mít neudrží.Pak je otázka dát volnoběh na 1500ot za tepla,ale co to udělá s přechodama je věc druhá.O natryskování a použití emulzních trubic na naprosto jiný obsah co nemají na tak malym motoru jako je škodovka co dělat ani nemluvím......takže to buď bude stejně bohatý a nebo chudý a v různých otáčkách to bude lítat sem a tam ta bohatost......nejsem profík,ale myslím,že můj názor je celkem věrohodný a pravdivý.Blbosti bych řešil uplně naposled,......jako 90% lidí jezdí DCOE servaný z 1600-2000ccm motoru a myslí si,že to bude sakum prdum fungovat na škodě a ono by to s tím sedrem a nebo lekrem/pierburgem jelo uplně jinak

[ Reagovat ]


06.04.15 v 18:03 1899+85 (992)Hibrid napsal:

vokim> není nad fundovanou radu. Nějak tak jsme to i tušili. Rozděl. je bezpodtlakový, takže jasné, Ale právě to obohacování, tam nebyla jistota. Díky moc.

[ Reagovat ]


06.04.15 v 17:53 7698+1109 (8807)vokim napsal:

Hibrid> Výstup z karburátoru na první a druhé fotce je pro připojení podtlakové regulace rozdělovače. Na třetí fotce je obohacovač otočen výstupem nahoru, správně má být dolu a propojen na výstup pod ním. Je nutné ho zapojit , jelikož se jedná o obohacovač plného zatížení. Poku by nebyl , je ve výkonu směs chudá. To že je vyndaný sytič je vpořádku, protože píšeš , že to máš jen pro sportovní účely. Pokud tam totiž je ,nastává škodlivé výření nasávaného vzduchu do difuzerů. Ale je to jen můj soukromý názor, protože profici budou mít asi názor jiný

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Daves


06.04.15 v 17:50 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Vena136> Sytič se dotvoří na mechaniku, difuzory napsané 27 28, ale stejně jsou zvětšené. Svým způsobem za hubičku byl. Jen vyčistit, natryskovat dle svého a maká.

[ Reagovat ]


06.04.15 v 17:08 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Hibrid> z pravý strany je podtlak rozdělovače,........eventuálně se to tam dá využít.Nevím,jak to má origo auto,na kterým to jezdí.Nechápu,proč někdo vykuchal zase sytič.Bezproblémů se tam mohl používat ten vyhřívaný vodou.......nebo to napojit na táhlo jako má DGV,nebo prostě nějak vyřešit,bez sytiče to neni nic extra.Jaký to má dif?Je to napsaný v těch kolečkách z přední strany a je to 32/36 opravdu?

No a ta membrána z levý strany naproti akceleračce bych řekl,že bude nějaký obohacovač.DGAV sem nerozebíral ani nepamatuju a DGV to nemá.Každopádně to tam být nemusí,dá se to sundat a zaslepit díra do plovákovky.Nic víc s tim nebude.

Jinak to je slušný karbec,ale dal bych přednost DCD kůli lepší konstrukci.Ale jestli tento byl za děkuju,udělá svojí práci taky dobře a většinou pod plnym plynem.

[ Reagovat ]


06.04.15 v 15:22 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Hibrid> Ještě jsem zapomněl, mechanicky spřažené komory.

[ Reagovat ]


06.04.15 v 15:20 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Zdravím, pořízen karburátor viz foto, nevíme, jak byly řešeny podtlaky-viz záslepky z hadiček. Na pravé straně ještě zaslepen vstup pro sytič, ten demontován. Auto pouze pro sportovní účely, vačka 280/280, komprese cca 10,8. Zatím se karburátor chová dobře i se záslepkami, přidá mu prohadičkování něco?

Přiložené fotografie:
!Podtlaky Weber 32 36 DGAV
 
!Podtlaky Weber 32 36 DGAV
 
!Podtlaky Weber 32 36 DGAV
 
!Podtlaky Weber 32 36 DGAV
 
!Podtlaky Weber 32 36 DGAV
 
[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:429
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:46292
Celkem návštěv:175180019

Článků:1010
Fotografií:34655
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server