ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie 11. Rally ples 2017

Fotogalerie 11. Rally ples 2017

WebShop Tip
O kroužek šroubu bohatosti Weber DCOE
O kroužek šroubu bohatosti Weber DCOE
Daves

10 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Jaký zvolit motor

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím škdováci, stavím repliku Škoda 1000MB B5 (resp. dělal jsem ji před 13 lety, občas jsem se s tím sklouznul, ale přišla výška, cizina práce... Teď jsem postavil garáž a pouštím se do dalších oprav a úprav ... to asi znáte je to pořád dokola). Chtěl bych tam dát nějaký slušný motor, abych se s tím mohl svézt i na nějakých amatérský sprintech nebo kopci. Jde mi o to jestli je lepší udělat Feldu 1.3 (příp. ji upravit obsah) nebo jít rovnou do Fabky 1.4. Určitě máte víc zkušeností a budete vědět, co upravit, aby to mělo cca 100 koní. Díky za tipy.


25.03.15 v 01:44 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

jourin> No to měl stejně Petr zajímavý nápad přivařit k tomu příčnýmu ramenu ještě kus železa Teda jestli to trklo přímo jeho nevím,......ale tak levný a celkem funkční řešení z toho vzniklo časem

[ Reagovat ]


24.03.15 ve 23:02 1425+61 (743)jourin napsal:

Vena136> Vsak to je vsem uplne jasny uz ted ne, 130RS mela motor z Favorita a napravy z Rapida. Pred koncem homologace dostala novou napravu Evo2 od konstruktera Molcana!

[ Reagovat ]


24.03.15 v 00:30 0Unregistered napsal:

vokim> Myslíš Bergra? Ale ten to přece za poctivou B5 nikdy nevydával pokud vím

[ Reagovat ]


23.03.15 v 11:46 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> asi tak Pokud se auto nebude prezentovat jako originál,tak nevidím v tutom sebemenší problém.Vadilo by mě,když by se pak dalším generacím blbla hlava,že 130RS jezdila třeba s motorem z favorita a ono to beztak stejně dopadne.Ale auto pro radost nemá žádný omezení,tak co.Když budu stavět kopii a nebo renovovat originál,měl bych se držet dobových stanov.

[ Reagovat ]


22.03.15 v 10:08 0Unregistered napsal:

Rešíte tady motory zdali to je paskvil nebo to že každá druhá škodovka co má motory z jiných škodovek by potom musel bejt paskvil.!! Pro mně to je škodováckej motor a basta. Nemám na Originál motor 8 kanál Litina tak si tám dám dostupnější a spolehlivější motor z Hliníkovím motorem.

[ Reagovat ]


22.03.15 v 10:07 0Unregistered napsal:

Vena136> Dík za info. Já to spíš pořídil, kdybych stavěl toho favorita

[ Reagovat ]


22.03.15 v 09:30 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> tak mohl,....ale na 8-kanálů.Ale na DCOE pokud tam nemáš hodně malý dif.,tak musíš mít už motor co za to stojí,jinak to bude pro efekt a akorát drahý na odladění,.....nebo uplně k ničemu.Jinak kdybys je chtěl sesynchronizovat,tak dej vědět,teda pokud to jsou ty starší provedení.

Podle mě DCOE od 110-koní dál mají cenu,(pak něco přidají když je zaměníš za vertikál) jinak ti pořád stačí jeden karbec na to za "pár" korun a ne DCOE za tisíce.Takže se podle toho rozhodni

[ Reagovat ]


22.03.15 v 08:13 0Unregistered napsal:

Vena136> právě jsem to nikde neviděl proto se ptám. takže jeden by tam měl stačit. Ale já jsem si nějak zafixoval, že strejda jezdil na dva dvojité, ale to bylo cca 15 let zpět, tak jsem se asi spletl

[ Reagovat ]


22.03.15 v 01:06 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> 2-kanály na "4-karbeci".........kde si to viděl prosimtě? Vždycky se dělá komora + kanál,spíš se to ještě dělí,takže 1-karbec na 4-kanály

A co si kde koupil?Nový a nebo jetý?

[ Reagovat ]


21.03.15 ve 23:26 0Unregistered napsal:

Vena136> hele a když tak něco řešíme, nevíš náhodou jestli se dělalo sání na 5 kanálovou litinovou hlavu pro dva dvojité webery 40? jsem si je pořídil na tu případnou přestavbu a kdybu ten motor co mám byl ok, tak jestli by to tam šlo poladit. Vždy jsem viděl jen sání na jeden karbec...

[ Reagovat ]


21.03.15 v 08:58 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> No někdy jsou bohužel ty "statisíce" na místě.No já bych volil favorita a je to.Tak nějak ho zušlechtit na těch 100-koní,to neni jenom dát vačku a tradá,ale to tak víš asi sám.Ale tak ani ta 120-ka neni špatná,ale bylo by mě jí líto

[ Reagovat ]


21.03.15 v 07:29 0Unregistered napsal:

A jaký motor teda do toho dát? Jsem pro každou špatnost, ale jak to pak napasovat na škodováckou převodovku, různé mezikusy a tak budou zase další komplikace... a aby to pak nestálo statisíce

[ Reagovat ]


21.03.15 v 07:25 0Unregistered napsal:

Vena136> auto už je skoro hotové, jen musím dodělat jinak podběhy u zadních kol (ty laminátové blatníky jsou hodně vytáhlé). A pak nějak hezky vymyslet interiér a lak. Motor v tom mám taky udělanou Š120(T-písty, udělanou kliku, ojnice, setrvák, větší sání, výfuk, jiné ventily, pružiny, vačku a tak), má cca 75 koní, co si pamatuju tak kompresi měl 14,2-14,3 dělal mi ho strejda, co jezdil kopce s růynýma škodováckýma formulema a pár věcí jsem podědil. Ale je problém, že ten motor dlouho stál - cca 8 let. Sice nastartuje hned, ale nevím, jak na tom bude. Má najeto cca 3000km a když to stálo u bratrance na dílně, tak ho jen občas nastartoval. A právě mi jde o to, že kdyby bylo něco špatně, tak jestli není lepší udělat už něco jiného....

[ Reagovat ]


20.03.15 ve 22:32 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> otázka neni udělat to,......ale za kolik a uvědom si,že ten motor nic nevydrží.I když 120-koní z 1150ccm.......to asi tak s hodně nedobovýma střevama a nebo u někoho s hodně prořízlou hubou Ale nesmíš s tim pak na brzdu.Pokud nechceš motor na jednu sezonu a to kdoví jestli podle toho kolik najedeš,tak tohle je utopie za nerozumný peníze.

A jinak motor se řeší,až auto stojí na kolech,....pak se může stát,že je motor a neni kam dát.

Posadil bych pěknou hlavu klidně na sériový spodek pěkně vyvážený s rozumnou vačkou,krmením a výfukem na 1300ccm blok a máš motor co tě bude vozit jak dlouho,pokud se k němu nebudeš chovat hrubě

[ Reagovat ]


20.03.15 ve 22:24 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> nemělo náhodou tohle OHC motory? A na podobný koncepci se za hranicema dělali taky různý "paskvily" a vůbec by mě nevadilo,mít jeden z nich v garáži Nevim,jak 1000MB,ale 110R je příběh sám o sobě a ty auta jsou(byly) něco šílenýho Oni už věděli,že škodovácký motor nikdy nepojede,bohužel je to tak a i když snaha byla,nebylo to uplně ono.Takže když auto pro srandu a "replika" nemusí znamenat "kopie originálu",tak proč tam nedát něco s čím bude zábava a raději bych tam viděl motor z nějakýho dobovýho auta co má 2x tolik koní,než sebelepší favorit nebo fábie.

Ale každýho věc........

Jinak na cca 100koní stačí ta 1.3 favorit trochu pošlechtěn a bude s tím hodně zábavy za rozumný peníze pro auto pro srandu.Fábka neni moc velká výhra a je tam spousta věcí,za který se platí víc.Velký uložení vačky třeba,....nedej bůh věci jako klika,písty,ojnice.To je na favorita za pár,když to člověk veme kolem a kolem.

[ Reagovat ]


20.03.15 ve 22:10 0Unregistered napsal:

vokim> Omlouvám se, asi jsem to špatně napsal. Repliku jsem myslel vzhledově. Podle Vás to bude paskvil, ale s tím asi nic neuděláme.
A co se týká motoru, jestli víte o někom, kdo umí udělal z obsahu 1150 ccm motor s výkonem 120 koní, příp. ten slabší 998 cmm s 90k, tak sem s ním.

[ Reagovat ]


20.03.15 v 17:45 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Unregistered> Už jsi někdy u Š1000MB B5 viděl motor z Favorita , Felicie nebo nedej bože z Fabie? Buď stavíš repliku a nebo jako jeden co si tam dal motor z AlfiRomeo paskvil.

[ Reagovat ]


20.03.15 v 08:42 0Unregistered napsal:

Zdravím škdováci,
stavím repliku Škoda 1000MB B5 (resp. dělal jsem ji před 13 lety, občas jsem se s tím sklouznul, ale přišla výška, cizina práce... Teď jsem postavil garáž a pouštím se do dalších oprav a úprav ... to asi znáte je to pořád dokola).
Chtěl bych tam dát nějaký slušný motor, abych se s tím mohl svézt i na nějakých amatérský sprintech nebo kopci. Jde mi o to jestli je lepší udělat Feldu 1.3 (příp. ji upravit obsah) nebo jít rovnou do Fabky 1.4.
Určitě máte víc zkušeností a budete vědět, co upravit, aby to mělo cca 100 koní.
Díky za tipy.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:491
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:26668
Celkem návštěv:176398591

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server