ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda Felicia 1.3

Škoda Felicia 1.3

WebShop Tip
Zajišťovací podložka trumpety pro 40
Zajišťovací podložka trumpety pro 40
Daves

29 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Ochranný rám

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Kdo mi poradí. Řeším bezp. rám do Škoda 130, rozebiratelný. Základní konstrukce hlavní oblouk, 2 boční půloblouky atd. Jak jej ale udělat rozebiratelný, když - Rozpojitelné spoje, jsou vyhrazeny k upevnění volitelných vzpěr a výztuh ( viz příloha J, čl. 253-3.2.2) a jsou zakázány ke spojení horních částí hlavního, předního oblouku a bočních oblouků a půloblouků. Teď tady vidím v inzerci to samé, spojení bočních půloblouků k hlavnímu. Jak je to tedy dobře? Díky


13.03.15 v 09:41 1899+85 (992)Hibrid napsal:

dempsey> To já mám vzpomínku na jednoho kamaráda, který jezdil v polovině osmdesátých let MČSSR, neboli velkej mistrák, ve vyšmajdanejch polobotkách s přešlápnutou patou a těžko si zvykal po revoluci na závodnický boty.

[ Reagovat ]


12.03.15 ve 20:59 51+3 (27)dempsey napsal:

Hibrid> Hele je to úplně mimo téma, ale že mluvíš o tom volnějším režimu. Mám krásné DVD o MS v rally v sedmdesátých letech. Posádky usedají do vozidel v plátěných kalhotách a kostkovaných košilích s krátkým rukávem, na nohách polobotky... Mazec - dnešní bezpečnostní komisaři by se oběsili na nejbližším dubu...

[ Reagovat ]


12.03.15 v 19:12 1899+85 (992)Hibrid napsal:

vokim> Ono to taky tenkrát v tom výkonostním sportu bylo trochu volnější. Dodnes vzpomínám na technického komisaře z Nýrska p. Maišla, který odmítal provádět testování doma, "ale je to vopravdu naposled" otestoval auto pod pouliční lampou skoro pravidelně.

[ Reagovat ]


12.03.15 v 08:28 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Hibrid> Ty trubičky není výplod mojí fantazie, ale předpis přílohy J teď z hlavy nevim kterého roku. Ale pamatuji si přesně " Vevařené rozpěrné trubky o síle stěny 2mm , lícované k broušenému šroubu na H7". A to byla pakárna to tak svrtat a slícovat.

[ Reagovat ]


11.03.15 v 18:05 1899+85 (992)Hibrid napsal:

vokim> Díky všem za odpovědi. Jde o auto na amatérsky rallye, rám už tam je. Snad v zimě začneme stavět další, určitě zas na amatéry, tak aby tam nebylo v tomto ohledu nic moc špatně. Rozhodně rám už tedy bude vařený, STK zatím funguje.
Ty rozpěrný trubičky, to je věc. Přesně si pamatuju, jak v osmdesátých letech se převleky rozebíraly kladivem, nová montáž taktéž a rám rozvrtanej jak ementál, aby pasoval. Tenkrát byla asi taky větší spotřeba karoserií. To byla pakárna. Holt jsme v Plzni byli trochu opožděný.

[ Reagovat ]


11.03.15 v 11:09 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Již tady padla otázka " Proč chceš rozebíratelný rám". Pokud to chceš používat jako sprtovní auto oficiálně, pak to musíš řešit přes danou homologaci. Pokud jezdit závody -neoficiálně a na stk ho vždy vyndavat, pak to vůbec nemusíš přes homologaci řešit. Hlavně , když budeš dělat rozebíratelný rám-klec- , musíš do všech vnitřních trubek vevařit rozpěrné trubičky stružené dle použitých šroubů, aby se nedeformovala trubka při stahování , jinak po již prvním stažení rámu , je prakticky nerozebíratelný bez použití množství ran kladivem, aby jsi posunul převlečné objímky a již vůbec jeho další složení.

[ Reagovat ]


11.03.15 v 10:14 51+3 (27)dempsey napsal:

Hibrid> Ahoj, sice jsme to už řešili po mailu, ale ještě jsem na to koukal. Pokud řešíš historické vozidlo, tak vycházíš nejdřív z historické přílohy "J" platné v době homologace. To znamená když se třeba podívám do přílohy J z roku 1976, tak zde je jasně napsáno "Pro základní strukturu (konstrukci) je třeba použít trubek v jednom celku." Pro rally auta byl v této verzi přílohy povinný pouze hlavní oblouk za sedadly (dnes rám K-1). Ostatní byly "volitelné výztuhy" a pro ty je povolen šroubovaný spoj dle přílohy "J" - přesně jak je dole na tom Escortu. To znamená pokud máš 100% originál veterán se starým sportovním průkazem, nemůže nikdo ani hlesnout. Pokud jsi to postavil jako repliku a dělal testaci do loňského roku, jseš taky v pohodě. Jenže pak je tady ještě problém v tom, pokud jde o repliku a budeš testaci teprve dělat letos. Pak musí auto odpovídat jednak dobové příloze J, ale s výjimkami stanovenými Přílohou K Mezinárodních sportovních řádů a Přílohou K Národního sportovního řádu (tam máš rozdíly co musí splňovat auto na Legendy a co na MČR). Podle těchto předpisů oficiálně neexistuje mít rám bez homologace a neexistuje mít šroubovaný rám. Nevím, jak už proběhla školení komisařů a co se na nich říkalo, takže teď budu vařit z vody a třeba nám odpoví někdo, kdo už aktuální informace má, ale Mezinárodní příloha K připouští i u replik výjimky. Jeden komisař říkal, že teoreticky je určitě možné u testace doložit dobovou dokumentaci či fotografie potvrzující použitý způsob řešení a žádat výjimku. Ale jestli Ti jí povolí...

Přiložené fotografie:
!Ochranný rám
 
[ Reagovat ]


11.03.15 v 06:31 1899+85 (992)Hibrid napsal:

vokim> Díky, ty fotky jsou super. Přesně takhle to máme, tak to je snad dobře. Jen ta věta z Přílohy J mi pořád nejde do hlavy.

[ Reagovat ]


10.03.15 ve 21:39 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Hibrid> Tohle je rám do historika Escort MK1 přímo od Sahla.Hlavní oblouk -vždy z jednoho kusu + napojení

Přiložené fotografie:
!Ochranný rám
 
!Ochranný rám
 
!Ochranný rám
 
!Ochranný rám
 
!Ochranný rám
 
[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Daves


10.03.15 ve 20:24 0Unregistered napsal:

Hibrid> Proč to chceš celé rozebíratelné? Kvůli stk? Upřímně ja sem asi nikdy neviděl rozebíratelný hlavní oblouk s hokejkama(i když to určitě existuje)

[ Reagovat ]


10.03.15 ve 13:31 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Kdo mi poradí. Řeším bezp. rám do Škoda 130, rozebiratelný. Základní konstrukce hlavní oblouk, 2 boční půloblouky atd. Jak jej ale udělat rozebiratelný, když - Rozpojitelné spoje, jsou vyhrazeny k upevnění volitelných vzpěr a výztuh ( viz příloha J, čl. 253-3.2.2) a jsou zakázány ke spojení horních částí hlavního, předního oblouku a bočních oblouků a půloblouků.
Teď tady vidím v inzerci to samé, spojení bočních půloblouků k hlavnímu. Jak je to tedy dobře? Díky

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:557
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:18251
Celkem návštěv:176390174

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server