ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Š 110RS

Š 110RS

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Alternátor Fabia vrs Favorit

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj Lidi chtěl jsem se optat zdali se nechá dát Altík s Fabie do Favorita popřipadě nějaké zapojení. Díky za odpoved. Lada


21.12.14 v 00:09 0Unregistered napsal:

Děkuji za upřesnění, zase jsem teď o něco chytřejší.

[ Reagovat ]


20.12.14 v 11:59 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Tak nedalo mi to a hledal jsem , kde jsem je na těch vozech viděl. Za prvé , nepsal jsem , že se od sebe nijak neliší , ale že jsou TVAROVĚ stejné - uchycením- co 32 - 55A jsou. Průměry rotoru jsou stejné, liší se jen délkou a samozřejmě váhou. Vozidla s motory 742. ... byla osazena jen 32-55A.
Vozidla s motory 135/8 a136/8 pro tuzemský trh také , ale poslední řada pro vývoz již měla alternátrory 70A uchycení a zapojení jako Favorit - moje nepřesnost. V závodních autech se používala stará řada alternátorů , ale na podběhu byla dvě relé , jedno nastavené na 14V pro denní jízdu a druhé značně přešponované nastavené na 15 -15,5V , aby to trošku svítilo. Ti kdož měli přístup do zahraničí si pořizovali alternátory Bosch, protože v té době je PalMagneton nevyráběl ,až později začal dělat alternátor 95131... s proudem 95A , který má stejné uchycení jako 32 - 55A ,ale zapojení jako Favorit. A protože se mi 3 válí na půdě, tak jsem ho šmahem přiřadil k seriovému autu.Což se omlouvám, ale dnes si ho může již sehnat každý a s montáží nebude mít problém, jen zaměnit řemenici .

[ Reagovat ]


17.12.14 ve 23:05 0Unregistered napsal:

Nepovažuji se za nějakého velkého odborníka v oboru, ale mám již řadu let zkušenosti se škodovkami Š 100 - Š 136 Rapid a nikdy jsem neviděl sériový alternátor s vyšším výkonem než 55 A a to si troufám tvrdit, že takových alternátorů mi prošly rukama minimálně desítky, možná i několik málo stovek. Co se týká katalogu ND na vozy š 105-136 i zde je alternátor s max. výkonem 55 A. Takže by mě zajímalo kde se vzaly alternátory do vozů š 130 s výkony 70A a 90A. A další věc píšete, že se alternátory 35, 42 a 55A od sebe nijak neliší, což také není zcela pravda, protože se liší velikostí, tedy hloubkou (průměr mají stejný) a tím pádem i hmotností, čím výkonější alternátor tím větší a zároveň i těžší.

[ Reagovat ]


17.12.14 v 19:03 0Unregistered napsal:

Nekončila náhodou řada 742.136 alternátorem 55A (pro starší vozy 35A a 42A). Cokoli vyššího už mělo regler v těle alternátoru a nikdy se do 742 nemontoval...

[ Reagovat ]


17.12.14 v 17:18 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Jo byly.

[ Reagovat ]


17.12.14 ve 13:22 10978+2774 (26128)vhml napsal:

Skutečně existovaly pro řadu 120 alternátory 70 a 90A ?

[ Reagovat ]


17.12.14 v 11:58 10143+588 (10731)Toušík napsal:

Moc děkuji! Přiznám jsem že jsem neměl ani tušení kolik berou třeba stěrače a další věci. Takhle vypsané, jsem zas o něco málo chytřejší.

[ Reagovat ]


16.12.14 v 15:30 7699+1109 (8808)vokim napsal:

No tak počítej.
2 x facet- stejně , ale běží jen jedna = 100W
2x světla H4 65+65 = 130W
Rampa 2x mlhovka + 2x dálkové /jedem rally/ tak 4x 100 = 400W
stěrače 60W
Obrys 10x 5W + čtecí 10W = 60W
zapalování cca 6-8A
Brzdový 2x 21W =42W
Zadní mlhovka 2x 21W =42W
Suma sumárum cca 834W : 12 =69,5A + 8 = 77,5A + malinko do baterky a jsi na 80A
Sežeň si 90A ze 130tky ta by byla nejideálnější ,ale protože rampu používáš jen na RZ stačil by ti bohatě i 70A.

[ Reagovat ]


16.12.14 v 09:56 10143+588 (10731)Toušík napsal:

Tak budou tam 2 facety, rampa+ seriové světla a jeden malej spal vepředu na chladiči+ nějaké drobnosti budíky sterače.. Ale tak rampa jede stejně pouze chvilku na RZ a ta má asi největší spotřebu bych tak řekl. Ale děkuju za radu z čeho jsou stejné. Vím že felda už měla jiné uchycení.

[ Reagovat ]


16.12.14 v 09:22 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Stovka začínala s alternátorama jako první po tisícovce co měla ještě dynamo a to právě s 35A výkonu. Časem se ale výkon alternátoru zvedl na 55A,70A až na 90A u 120GLS nebo 130.
Všechny jsou tvarově /uchycením/ stejné , stačí je jen vyměnit a i relé je stejné. Stačí si spočítat co vše na něm bude pověšený, aby stačil dávat spotřebičům, které budeš mít zapnuté najednou a malinko i do baterky.

[ Reagovat ]


16.12.14 v 07:58 10143+588 (10731)Toušík napsal:

S dovolením se sem vmáčknu s dotazem: Jakej je vhodnej altík na na mou stovku na závody? Asi 35A kterej tam je teď bude opravdu stačit jen na otestování co

[ Reagovat ]


14.12.14 v 18:42 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Měl by tam jít. L- kontrolka , DFM - 15tka od klíčku za pojistkou - musíš ho natáhnout.Snad si to pamatuju dobře, protože v orig. zapojení je to přes ŘJ komfortu. Proč ale čaruješ s altíkem a nahrazuješ 70A -- 70Ampérovým , tím nic nezískáš , to bych raději sehnal na vrakáči altík z Feldy 90A a nemusíš nic řešit jen přehodit , pokud ti jde jen o navýšení dobíjecího proudu.

[ Reagovat ]


14.12.14 v 16:55 0Unregistered napsal:

Tak alternátor je to 14V 40 70Ah číslo je 047903017 pokat někdo poradí

[ Reagovat ]


12.12.14 ve 12:38 0Unregistered napsal:

Z klasiky 1,4 Mpi .pokato nějak pomuže. když tak večer sem dám víc parametru

[ Reagovat ]


11.12.14 v 18:20 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Z jaký Fabie- moc typů alternátorů

[ Reagovat ]


10.12.14 ve 12:34 0Unregistered napsal:

Ahoj Lidi chtěl jsem se optat zdali se nechá dát Altík s Fabie do Favorita popřipadě nějaké zapojení. Díky za odpoved. Lada

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:515
Právě přihlášeno:2
Dnes návštěv:69552
Celkem návštěv:175458762

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server