21.03.2008 (Pá)crumplJinak nám konečně příští víkend konečně začíná rally sezona, takže se pak pochlubím s fotkami |
21.03.2008 (Pá)crumplJediné co nám zbývá na dodělání podvozku je geometrie. Bohužel je pořád hnusně a nechce se mi s tim jezdit když je mokro, když nemame ještě nastříkané dutiny a spodek. Uvidíme jak se auto bude chovat po geometrii. Zatím je znám, že zadní náprava je tam jen hozená a neseřízená, totéž přední náprava, která byla taky rozdělaná. Zadek je neklidný a lehce plave. Uvidíme jak to dopadne..... |
15.03.2008 (So)crumplTak tady jsou slibované fotky. Nebudu k tomu nic psát názor si udělejte sami. Jen snad dodám, že už to níž nepůjde. Dnes jsem měřil světlou výšku a ta je jak vpředu tak vzadu stejná, a to jsem chtěl. Nechci aby mi to leželo na předku jak koza. |
14.03.2008 (Pá)crumplTak a je to tady. Gumy jsou na autě. Bohužel zatím dávám fotku pouze pneumatik. Auto nafotím až vyleze sluníčko a trochu oschne silnice, jinak s tim nejezdim (zatim :-)) taky padlo rozhodnuti, ze predek pujde jeste o trochu níž, protože je obrovská mezera mezi blatníkem a kolem. Další 3 cm by to měli vyřešit a auto pak bude sedět stejně jak vzadu tak vepředu. |
10.03.2008 (Po)crumpltak bohužel se to s pneumatikami poněkud protáhne. Nejsou, nejsou, takže sháníme jinde |
06.03.2008 (Čt)crumplTak jsem objednal pneumatiky. Continental Sport Contact. Rozměr 195/45 R13. Uvidíme jak budou vypadat. |
06.03.2008 (Čt)crumplTakže tady jsou slibované fotky. Myslím, že není třea popisu. Snad jen co bylo děláno. Nová vyztužená zadní náprava, ony zmíněné pružiny a stabilizátor. Vpředu jsme dali nové tlumiče. Koupili jsme nejlevnější sériové, protže mám v plánu dávat tvrdé, ale zatím se nerozhodlo jaké, takže toto jen jako dočasné řešení. Na autě je vidět, že spodek je ještě neopravený. Příští týden nás čeká stříkání spodku a dutin. Přední náprava je docela zachovalá, ale za 20 let samozřejmě opotřebená. To je další věc, která nás čeká. Opravit a vyztužit přední nápravu. Není ani nic děláno z brzdami. Vzadu jsou jen lepší pakny. Důvodem je to, že snad v brzké době budou kotouče. Na konec dávám fotky liťáků po pískování a lakování. Teď už jen obout. Pokud by někdo měl nějakou radu jaké pneu (max šířka 195) s nižěím profilem, neváhejte a piště. Za každou radu jsem rád. Toto je fotka před úpravami Tady ještě jedna taková perlička :-) A na závěr kolesa. Myslím, že vypadají docela hezky, aspoň mě se líbí. Joa tafy ještě fotky po a obě kočky dohromady. |
05.03.2008 (St)crumplHotovo. Teď jsem vylezl z dílny. Je hotovo a auto sedí v novém. Ještě gumy.Fotky přibudou snad zítra. |
04.03.2008 (Út)crumplTakže dnešním dnem je Rapid na zvedáku a stará náprava je venku. Stabilizátor je na místě. K našemu překvapení přední náprava a celá nápravnice (původní) vypadá skvěle. Stejně se na ni ale dostane řada. Do neděle nahraju i nějaké fotky. |
28.02.2008 (Čt)crumplBohužel se práce na tento týden zastavují, poněvadž ležím a potím se. |
27.02.2008 (St)crumplNebudu psát zvlášť články jak probíhaly úpravy doposud. Momentálně je rapid v kompletně novém laku a po karosářských pracích. Vypadá lépe než, když vyjel z fabriky. Minulý měsíc jsem pracoval na zadní nápravě. Je komplet nová a vyztužená. Dorazily na zakázku dělané pružiny a přední stabilizátor o průměru 19mm. V průběhu příštího týdne se vrhnu na dílnu a nápravu hodíme na auto. Zároven mám opískované a nalakované alu. Originál dávané na rapidy v anglii |