ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jak ŠKODAteam do Ženevy vyjel 2015

Jak ŠKODAteam do Ženevy vyjel 2015

WebShop Tip
Kloubek s kuličkou 8mm
Kloubek s kuličkou 8mm
Daves

59 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 <<



 

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 
Celkem záznamů: 19 (Zobrazeno 1-15)

14.04.2014 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.12.2013 (Čt)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

10.11.2013 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Protože motor pracuje v jiných otáčkách než předchozí, následoval výpočet vhodných převodových poměrů a zadání do výroby tentokrát panu Sixtovi (za což ještě jednou děkuji), poté naskládání do skříně a závěrem výměna převodovek mezi sebou. (Kalmara rozdělám a zkontroluji v zimě.)
nová soukolí Sixta
díly na další převodovky
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
povrchová úprava
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
Kalmar je venku, nová čeká
je venku

10.11.2013 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

výroba přepákování
těsně před startem
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
sachs sporting germany
sací zbyly ze zásob
výběr čerpadel
objem spalováků
!Marťáskova 120 S Rallye
úprava kanálů
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
Odlehčené nové ojnice a odlehčené čepy


Nově postavený náhradní motor verze sport vačka 280° , než se podaří dostavět a upravit motor původem z MTX.

27.12.2011 (Út)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Při poslední letošní jízdě na podzim nám bohužel odešel motor(hlava a písty). Teď je chvilka času tak zjišťuju škody.Je to mooc špatný,bude to dražší než jsem čekal. Moc velký předstih,detonace dokázaly odrovnat i těsnění na měděných kroužkách.Z motoru zůstává jen klika,ojnice a blok,zbytek stavíme z nových dílů,vrtání bude asi 78mm. Aby to bylo trošku veselejší,pořídili jsme kvůli přesnější regulaci rozdělovač kterej konečně stojí za to :))
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.08.2011 (Pá)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Ták po dlouhé době příspěvek ale obíhaly se úřady a povedlo se přestavba doknčená a od ted mame i papirově škoda 120 S ale byl to dobrý maraton po uřadech

18.04.2009 (So)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: gapin
Motor je už namontovaný v autě.
Celý víkend jsme pracovali na ladění a zabíhání motoru(předstih svíčky karbec) Na rozdíl od seriovky musí být vymontovaný termostat a podle provozních otáček klikovky zvolit (větší) průmer řemenice vodní pumpy. Jiné je i obložení spojkové lamely Frenos Sauleda HDS které nám udělali ve firmě Renovak. Hlavní rozdíl je ale v charakteristice motoru a jízdního stylu s autem. Tovární ostrá vačka 314/317 a lehký setrvák udělají své. Nejhorší je motor dostat minimálně do 3500 otáček kde se lze přes spojku rozjet, pak motor ve 4500 ožije a letí na kteroukoliv rychlost až do 6500ot. Může se točit krátkodobě do 7tis,ale je to zbytečný.Musí se hlídat tlak oleje a teplota. Maximálku mám spočítanou při 7000 na seriových pneu a se stálým převodem 3,9 na 157km/h. (Spotřeba je strašná cca 15-20/100km 100oktan) Ale stojí to za to...

29.03.2009 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Včera jsme udělali pvní zkušební jízdu se seriovým motorem a krátkou převodovkou. Teplota se drží kolem 85 stupňů, motor jsme trápili od 4500 do 6000 chlazení neselhalo. Po návratu proběhla kontrola spodního prádla! Zrychlení se nedá popsat.
Dnes šla seriovka do civilu a na řadu přichází 120 koní v podobě nového motoru. Zbývá už JEN vychytat nastavení.
!Marťáskova 120 S Rallye
Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye


25.03.2009 (St)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Tak jsme zase kousek pokročili s pracemi na autě. Dokončili jsme vedení vodních trubek chlazení, namontovali jsme prístrojovku s kapličkou a zapojili středový panel. Do motorového prostoru se nastěhoval dočasně sériový motor pro lepší přehled a především kvůli zkoušce chladícího okruhu. V pozadí už čeká ostrý motor na montáž, která by měla proběhnout v příštích dnech
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

27.01.2009 (Út)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Přidávám dalších pár fotek :)
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.01.2009 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Tady je pár fotek jak pokračuje renovace.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

06.11.2008 (Čt)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Upravovat zdvihátko není bezprostředně nutné, lze tím však snížit setrvačnou hmotnost určitého dílu rozvodu.
!Marťáskova 120 S Rallye

05.11.2008 (St)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Tak už máme motor doma po repasi fungl nová klika a odlehčené ojnice na CNC odlehčená zdvihátka odlehčované pístní čepy, vačka "Malá Argentina". Hlava na měďených kroužcích komprese 11,8 : 1 děláme co můžem, málo volného času hodně práce. Ted přes zimu na to vlítnem.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

07.07.2008 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves,Stovkař
Ahoj tak po dlouhé době zase přikládám info co se na autě změnilo tak tady jsou fotky převodovky kterou sehnal brácha a poskládal.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

04.02.2008 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Tady jsou fotky motoru kterej mi skládá brácha. Motor původem formule Škoda NF 1300 MTX 1 - 10 max výkon 80 Kw při 7200ot/min, max. 120Nm při 4000 - 4500 ot/min
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

motor byl zadřený na klice a nyní ho brácha repasuje další fotky přidám později.

Celkem záznamů: 19 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 20.11.2017 21:32:20 


Hele kola se stáčeli jelikož v zadu nesedí na buben pokud myslíš tohle. Pokud řešíš tu přední stranu tak to bylo jen kvůli estetice aby nebyli zahloubené šrouby v polovině hrany.

Lůďo : Osobně pokud opravdu vyhladíš palubku tak nemá význam se dělat s tím molitanem dle mého. A kapličku mám přichycenou tak prostě podle sebe ani dobově ani asi jinak než ostatní Ale okolo otáčkoměru jsem udělal pevnější klemu co ho tlačí aby nevypadl, a na to jsem dal pružinku a pak jsem udělal jen dirku na palubovce. A celá ta kaplička je tažena šikmo k palubce a drží to jen za tu zaoblenou hranu vepředu. Nevím zda je to pochopitelný Ale ještě nikdy jsem s tím neměl problém a vždy jen čapnu kapličku vyhodím nahoru a můžu do palubovky zhora. A mám do kapličky delší kabely aby se to dalo povytahnout dál.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 20.11.2017 21:23:00 


Čistě dle mého tohle není dobrá volba jelikož je to dost tvrdé!! Už je mnohem lepší ten molitan co psal Míťa. Na záhybech by to dělalo neplechu používáme to často doma.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 17.11.2017 20:24:17 


Když už tě otravuju, tak bych se ještě zeptal, jak jsi nakonec vyřešil uchycení kapličky? A jak a kde máš uchycené pásy vzadu, v platě, nebo na rámu? Moc dík


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:19:22 


Čau Míťo, moc dík za nabídku molitanu,ale uděláme to jako to má Toušík, že to potáhneme jen koženkou bez molitanu. Do závoďáku to bude dostačující.


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:16:48 


A můzu se zvědavosti zeptat, kdo že mě to nemá rád?


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 00:46:52 


Prosimtě proč jsi tenkrát stáčel ty středy na těch fordích kolech? bylo tam moc masa na štefty? a jak jsi je upínal do soustruhu aby neházely? a díry nový jsi dělal na vrtačce nebo fréze? Dík Budláč


Unregistered
 16.11.2017 21:33:01 


Lůďu sice nemam rád, ale pod koženku je ideálnì mirelon - pěnová hmota, co se dává pod lino na podlahu.
https://www.nejlevnejsiobaly.cz/penovy-polyetylen/2736-mirelon-2-mm-v-roli-1100-mm-x-100-m.html
Treba tohle


Unregistered
 16.11.2017 12:47:01 


Čau Lůďo. Potahoval jsem palubku začátkem roku. Koženku jsem sehnal na webu, molitanu mám celý role, tloušťka 1 cm a 3 cm, viz můj deník, jestli chceš vidět detaily. Z rolí můžu odmotat kolik chceš za rozumnou cenu, samozřejmě.


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 15.11.2017 22:55:36 


Ahoj měli jsme doma nějakou koženku co se používala na koňský kočár. A po pravdě jen jsem ji obrousil, a normálně nalepil jelikož dávat tam molitan bylo zbytečné i na kapličce to tam mám a můžu říct že to vypadá myslím pěkně a bez hrbů nebo vrásek.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 15.11.2017 21:33:23 


Ahoj, aktuálně budu řešit plato pod předním sklem. Koukal jsem, že ty jsi ho nově potáhnul. Jsi použil nějakou koženku? A dával jsi pod ní nějaký slabý molitan? Moc díky za jakékoliv rady.


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 10.05.2017 11:49:47 


Moc děkuji za info i v mailu. Ale Míťa mě schéma zaslal a je to tam pěkně vidět. Jinak je super že někdo už vyrábí svazky elektriky. Mě už naštěstí funguje vše jak má a tohle nebude problém doladit. Jen ten čas. Musím dát auto po Vltavě zas trošku dohromady a s Lukášem uvidíme kam vyrazíme není moc čas nyní.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 05.05.2017 10:18:40 


Přesně jak je to v tom schématu, co jsem Radkovi poslal.


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 05.05.2017 10:08:04 


Není tam klasický jeden drát od 1 cívky , ale musí se natáhnout dopředu od rozdělovače , přes snímací smyčku otáčkoměru a zpet na cívku.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 04.05.2017 21:01:17 


Hele chlape moc děkuji Myslím že dáme ruma I zelenou... co ty na to Teď už jen někoho kdo to tam napáchá a bude to Děkuju!!!


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 03.05.2017 09:08:58 


Posláno, Radku. Jo, dáme ruma nebo zelenou...


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:544
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:81488
Celkem návštěv:172954562

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet