14.12.2008 (Ne)RudaPřidávám fotky práce na hundrtu vše už je tak nějak v barvě a už začaly práce i na motoru. ......... A tady taky jedna fotka mého pomocníka :-) |
22.11.2008 (So)Ruda |
29.10.2008 (St)RudaTady představuju hundrta ktérého jsem začel stavět tak před měsícem, kastli jsem koupil už připravenou na stavbu a jde to docela dobře aspoň mam co dělat. Erko si potom chce vzít taťka. Tady jsou nějaké informace o autě. Bude používáno jako osobák i jako závoďák, kastle má vyřízlý držák zadních sedaček, spodní části nastříkané proti oděrovou barvou, nápravy M, dozadu zkouším vyrobyt také kotoučovou brzdu, převodovka 125, motor????????????, náporové chlazení atd.atd. tady jsou fotky. JO, A DOUFÁM ŽE NENI DOMRDANÝ JAK JSEM SI VYSLECH NA SRAZU O ERKU. |
29.10.2008 (St)Ruda |
21.10.2008 (Út)RudaAhojky lidi tak po roce zase něco píšu. Proběhla spousta srazů, úprav, trápeního ale i radostných vítěztví :-) V autě je motor favorit s úpravou obsahu na 1200, většímy kanály, ventily, 40 webry atd. jede docela pěkně :-) Tady jsou fotky z proběhlejch akcí. |
29.05.2007 (Út)RudaUž sem se dlouho neozval, tak se omlouvám, ale nebylo moc času :-( jen co se autí dalo dohromady, tak nás zradil motor na Českobudějovickém rallysprintu, ale co se dá dělat, holt sme při stavbě udělali chybu a ta nas potrestala :-( a do Běšin se jelo s originálem :-( ale furt je lepší odstoupit kvůli motoru, než kvůli kastli jako na podzim :-) |
06.04.2007 (Pá)Ruda |
02.02.2007 (Pá)Rudatak konečně sem sehnal zase někoho s foťákem kdo mi autí vyfotil :-) doufám že všechno půjde dobře a o víkendu to nastartuju |
25.12.2006 (Po)RudaTady jsou další fotky z oprav a už i jinej motor :-) Na jednej fotce je i videt nádrž přestěhovaná do kufru. |
24.10.2006 (Út)RudaAhojky, tak autí už jezdí :-), sice mu chybý dost věcí ale to hlavní je za náma a to je srovnání kastle a udělání nové nyní rovné podlahy v kufru za to bych chtěl poděkovat Pavlovi. Blatníky to naštěstí tak nějak přežili a stačilo je jen trochu polaminovat a čelo se muselo koupit nové. Náprava to odnesla skoro celá ohly se ramena u řidiče, tyčka řízeni a nápravice je docela do vrtule. Jediný co to přežilo bez úhony byli čirý světla v čele aspoň to byli na autě jen dva týdny. A tady jsou fotky jak se odstrojovalo. |
27.09.2006 (St)RudaTak mam zase co dělat :-( buhužel sem erýska rozbil při poslední erzetě. Opravi jsou už v plným proudu tak podle mě bude opravenej do dvouch měsíců. |
06.07.2006 (Čt)RudaTak technická dopadla dobře :-) Minulí týden jsme s tátou a Peťou připravili erouse na tuning párty a v sobotu brzy ráno vyrazili. Celá akce byla velmi povedená až na pár v… kteří se opili a dělali dost velký bordel. Na sprintech Jsem si moc neškrtal nejdřív vedle mě postavili A4 a potom civika docela nepoměr ale co se dá dělat, hlavní je se zúčastnit. :-) |
04.06.2006 (Ne)RudaTak už mam hotoví rám ale dávat ho tam ještě nebudu protože mě čeká STK musel sem tedy nandat dozadu nárazník a originál výfuk, teď erousek vypadá opravdu strašně ale takhle potichu vrčet jsem ho slyšel naposled před všemi úpravami. Doufám že STK dopadne dobře držte mi palce. |
01.05.2006 (Po)RudaJedna dobrá víla mi poradila co všechno sem mam napsat tak píšu :-) Jsou tam nápravy s převodovkou ze škody 130 kompletně po generální opravě, Přední náprava tam sedla jako kdyby ta patřila už od výroby akorát se muselo přizpůsobit trochu řízení. Zadní nápravě s převodovkou se tam moc nechtělo pořád samé řezání sváření měření a porovnávání se stotřícou kterou nám pučil kamarád na porovnávání vůbec sem nevěřil že se to povede ale výsledek je nádhernej (hlavně ty zlepšené jízdních vlastnosti) Motor tam mám jen tak trochu poladěnej – klika, vložky, písty, ojnice a blok ta jsou ze 120LS. Hlava a vačka jsou ze 110r a karburátor ze 130. Celí spodek motoru je vyvážen a zuhlován. Erková hlava na stodvackovím bloku zajisťuje větší kompresní poměr. Karburátor je přetryskován a upraven tak aby se otevírala dřív druhá komora. Poslední úrava je teristorové zapalování které zajišťuje lepší spalování. Podle mě jede dobře protože když se erko po laku projíždělo jsme narazili na nějakého machra se čtrnáctkou korzou který s náma chtěl závodit ale strýc který řídil mu jaksi ujel :-) Bych chtěl vidět jeho kukuč :-) Kola mám značky ATS které mají rozteč 4x100 a rozměry 8j 13 vzadu a 7j 13vepředu obuty jsou do gum o rozměru 185/60/13 nebo 175/50/13. Kola jsou připevněna k nápravám distančními podložkami domácí výroby z tvrzeného duralu.(kupovaným jsem nevěřil) Lak jsem vybíral hodně dlouho až nakonec jsem se zakoukal do barev které měl Peták na peugeotu 306 maxi a bylo vybráno . Lamináty jsou od pana Krajanského jsou pěkně zpracované. Jediný problém vznikl v tom že byl praví zadní blatník krátký ale výrobce ho vyměnil za dobrý tak jsme se aspoň nemuseli trápit s laminováním. Na kastli je na první pohled vidět že chybí okapničky,museli být odstraněny kůli korozi a zakulacení karoserie (ten kdo si myslí že do auta teče je na omylu) Na vnitřku se pracuje.Dělá se rám montujou závodní sedačky a jiné různé věci. Muziku asi dělat nebudu podle mě je to zbytečná zátěž. |
27.04.2006 (Čt)Rudatak todle jsou fotky z Běšin z tohodle jara ta hromadná je focená doma když jsme přijeli (z leva: strejda Milan, Piether, Lenísek, Já, táta, křivák a Xixao) na nejakejch je vidět i bratrancovo hundrtka. |