ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Deník MBČKA

Deník MBČKA

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Radimova stodvacítka eSko

 <<



Autor:
348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
Vytvořeno: 01.03.2006 - Změněno: 11.05.2006

Radimova stodvacítka eSko



Zrovna dodělávám repliku vozu se kterým v sedmdesátých letech závodil můj otec. Původní auto už neexistuje, protože po prodeji v roce 1978 ho nový majitel uplně rozmlátil. Nám zůstalo jen pár věcí, ale hlavně povolení min. vnitra pro přestavbu auta, na jehož základě jsem postavil auto nové. A koncem dubna mě čeká klubová a krajská atestace historic. vozidla. Jenže do té doby mě čeká ještě spousta shánění a práce na dokončení auta.

!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko

!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko


A tohle je to povolení pro sportovní úpravu (pro né tovární auta).
!Radimova stodvacítka eSko
!Radimova stodvacítka eSko


Při stavbě tohoto auta jsem se snažil zachovávat původní díly. Karosérie původní Škoda 100, odstraněné čalounění, zadní sedačky, vevařený ochranný rám. V kufru přidělána příčka náporového chlazení, v předním čele a na přední kapotě vyřezány otvory pro náporové chlazení. V motorovém prostoru jsem odstranil původní chladič a veškeré plechy, které tam tím pádem byly zbytečné.Topení v autě zůstalo, takže bylo nutné oddělit mot. prostor od kanálu pro přívod vzduchu do topení. Chlazení je vedeno po podlaze, pravou stranou tunelu měděnými trubkami.

Sedačky MTX skořepiny, pásy čtyřbodové Sparco. Kaplička vyrobena z laminátu potažena koženkou. Volant sport Škoda.

Akumulátor na původním místě, kabinou protažený odpojovač baterie, který je vyveden na předním torpédu.

Přední náprava původní, horní i spodní ramena jsou vyvařena do uzavřeného profilu. Pružiny zkráceny, tlumiče originál (zatím). Nápravy jsou rozšířeny AL podložkami 18mm. Zadní ramena vyvařeny, pružiny zkráceny.

Brzdy původní, předělané s posilovačem.

Kola Loukotě 175/70.

Motor: Š136, odlehčený setrvák a řemenice, po kompletní GO (nová sada pístů a vložek, vybroušená klika, nové šálky, vyuhlované ojnice a nové rozvody), vačka 280/280, hlava AL osmikanál, leštěné kanálky. Slícované sací potrubí (původní mělo přesah 5mm přes díry), karburátor orig. (zatím), filtry 2xfiat. Výfukové svody samostatné, příčný výfuk AMK.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
 Re:povolení14.05.2006 17:52:54 


Tak toto povolení už neeksistuje,to je z roku 1977 a bylo potřeba na to ,aby se mohlo upravit civilní auto,které se používalo i v běžném provozu. Né jen na závody. (tovární auta to nemněli)


348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
 Re:14.05.2006 17:41:51 


Řekl bych že v současné době už nikde?! Stačí si přečíst první odstavec...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 13.05.2006 20:20:00 


Me by zajimalo kde se da sehnat to povoleni. Dik za odpoved.


Unregistered
 Re:11.05.2006 22:03:02 


Ten motor s Favorita bylo pro mněz finančních důvodů nouzové východisko.Při testacích budu uvádět, že motor je nepůvodní a uvádí se rozdíly.Za tohle by mi mněli srazit nějaké body,ale snad to projde. A jasně že by tam mněly být pásy Moravany,ale ty se mi nepodařilo sehnat,a když jsme u toho, tak ani ty sedadla nejsou to pravé.
O tom jak to dopadlo dám vědět,ale zatím ještě nemám domluvený termín.


348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
 11.05.2006 14:59:24 


Ale jinak, na pohled to, aspoň na fotkách, vypadá velice důvěryhodně.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 11.05.2006 14:57:48 


Jak jsem četl rozsah úprav, tak ses originálu moc nedržel....
Ta benevolence v uznávání motoru by mě také zajímala.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:11.05.2006 12:05:10 


Heh :o)
A ještě ty pásy Sparco - pokud nejsou dobové, tak taky být nesmí?! Nebo jo? Čekal bych spíš Moravany nebo Britaxy...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:11.05.2006 09:17:37 


Koukám, že všichni jsem se zarazili na tom samém


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:11.05.2006 08:58:44 


Ten neregistrovaný jsem byl já.....


1703+80 (1783)Petkar (Registrovaný)
    337597336  
 11.05.2006 08:57:38 


Ta testace s motorem s favorita by mně taky zajímala....


Unregistered
 11.05.2006 08:47:57 


Oni ti udělají veteránskou testaci s motorem favorit?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:286
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:100760
Celkem návštěv:172973834

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393