26.09.2011 (Po)invisibleBohužel kvůli problémům s řazením sme se rozhodli, že motor vrátíme na původní místo a autu dáme nový kabátek tak snad během příštího týdne přibydou nové fotky. | ||||||
07.06.2010 (Po)invisible | ||||||
06.06.2010 (Ne)invisible | ||||||
01.06.2010 (Út)invisiblehttp://www.skodateam.cz/SKODA_130RS_tak_trochu_jinak Jedná se zatím o hrubou stavbu, takže s kritikou nešetřete :-), časem budu přidávat fotky z dolaďování a snad videa z testování a závodů, jde o klasickou škodu 110r, na které jsou lamináty z okruhové škody 130rs s rozšířenými a vystuženými nápravami, s motorem uloženým v kabině místo zadních sedadel. Škoda 110R r.v. 1977 na přelomu roku 1999/2000 byla zakoupena v úpravě rally RS s dělítky v roce 2ooo se začala objevovat na akcích Šíma sprint a v roce 2003/2004 prošla přestavbou odlehčení karoserie a výměnou blatníků za okruhovou verzi cca 680kg a dodání výkonnějšího motoru z národní formule škoda (ex p. Baron), a přibyl i rovný zub a odlehčeným obalem. V roce 2004 mistr České Republiky na akci Šíma sprint Technický popis: Motor Škoda Favorit s vačkou 280/280 AC pumpa nahrazena el. čerpadlem krmeno karburátory Yamaha R1 přímý zub 5q suché poloosy Plány do budoucna: Motor škoda fabia 1.4 16v 74 kw + další úpravy rám do auta a vyztužení karosérie
|