09.06.2023 (Pá) 121215 Technické údaje mého vozu Původní konfigurace z výroby - Škoda 120 L s výbavou z výroby jako LX Rok výroby 1988 - při koupi mělo najeto 53 000km a nikdy nevidělo zimu :-)
STAV PO REINKARNACI NA PŘELOMU LET 2022-23
KASTLE
komplet očištěna, vyvařená dle potřeb
(i když těch moc nebylo-měl jsem velice zdravý základ)
Přední i zadní nárazník taktéž sériový-jen lakovaný...
Zadní čelo + kapota hliníková s větráním dle LR Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republic...
Maska originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Kastle má de facto 4 barevné lakování:
1.Bílá (RAL 1001)-skelet 2.Světle modrá -podběhy a pruhy 3.červená základní 4.tmav.modrá
Vše LAKOVÁNO (nikoliv lepeno) dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav
+ NĚKOLIK málo samolepek vč. pruhu na střeše dle vzoru původních LR
INTERIER
Vylehčen - vyházeny sériové nepotřebnosti (vrací se jen na STK)
NOVÝ Černý tapecírung na stropě i "C" sloupcích
GL palubka Přidány spínače svět. rampy, chlazení na externí panel
Upravené posvícení budíků
Muzika: kazetové autorádio + dva uschované reproduktory jen tak pro poslech na cesty... Zbaven všech koberců a tlumících podložek pod nimi Vloženy na zakázku udělané koberečky Nalakován do černé barvy
Instalována sedadla SPARCO bezpečnostní pásy SCHROTH s navíječi a bezpečnostními čidly
PODVOZEK
Přední Náprava:
Komplet vyztužená dle dokumentace LA... Tlumiče přitvrzené sériové PAL - p. Kůrka Pružiny na zakázku 80kn,220 volná délka
Nápravnice + horní a spodní ramena opískováno ocelovou drtí a nalakováno černou barvou.
Řízení: Hřebenové- sériové (prozatím)
Stabilizátor 18ctka výroba p. Svozil + tvrdé uložení stabilizátoru .... by Pemit Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy
Výztuha SPEEDPRO mezi přední tlumiče
Destičky + brzdové kotouče Ferodo Nové rozvody brzd i lanovody. Nový brzdový válec škoda 130 Zkrátka komplet GO...
ZADNÍ NÁPRAVA:
Úhlová, opískováno ocelovou drtí, vyztužena dle L/A s tvrdými silentbloky . Zadní brzdy po GO ponechány bubny lakované taktéž do černé barvy, použito obložení Ferodo.
Zadní Tlumiče : štelovatené zn.SPAX
Upravené domky tlumičů Kratší kyvkové pružiny v červeném komaxitu Stabilizátor na zadní nápravy - vyráběl kdysi p. Svozil
KOLA
MINILITE 4x130 šíře 5,5x13 S homologací TUV pro vozy ŠKODA Pneu: 185/60 R13 80H YOKOHAMA A539
MOTOR
motor 742.136 - prozatím komplet vyčištěn
Klika přebroušená Setrvačník lehce odlehčený, svážen s klikou osazen sadou Kolbenschmitt Vačka 280 (resp. přebrus NC-POWER) Hlava 742.136 snížená o 0,9mm, udělaná sedla vodítka ventily...by jarda u.1Po rozebrání změna taktiky bude založen 781.136 od skodamotor.cz742.136 se musí celý předělat --------------------------------------------------------------------- Na montáž čekám de facto nejetý a odbrzděný 781.136 složen ještě v Česaně. Převodovka 5q 4,22 celá chemicky vyčištěna (obal jak nový) a znovu poskládána :-) ------------------------------------------------------------------------------------------- Svody 4 do 1 + výfuk nad příčku motoru výroba p. Bohuslav Krejčí - našopované hliníkem a ošetřeny barvou (a svody) odolnou do 600 stupňů
Rozdělovač : bezkontaktní PAL typ 860 včetně ETZ a cívky
Karburace: SEDR 3323-prozatím sériově osazen, ale možná to bude vše jinak, uvidíme jak se osvědčí
Na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...by Pemit Převodovka bude chycena do kastle přes držák dle 130LR
DOPLŇKY -vně i uvnitř :
Zakázkově vyrobený přebal sériového víčka nádrže z leteckého duralu Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky WESEM + 2 dálkové WESEM Zástěrky SpeedProPolep střechy samolepou dle vzoru originálních 130LR
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné s možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat.. a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu PROZATÍM JE TO JEN AUTO PRO RADOST ...NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO
|