01.12.2008 (Po)TomicrawŠkoda 130 H Karoserie - škoda 130, - kompletně odlehčená, - převařené a zesílené držáky + výztuhy, - vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing, - laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek, - přední kapota seriová plechová bez rámu, - zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša, - všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm, - všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm, - sedačka SPARCO, - pás šestibod SABELT, - volant TAZIO, - chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem, - hasicí přístroj, Přední náprava - škoda 130, - provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A, - odlehčený náboj, - tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum, - stabilizátor 20mm, - chlazené kotouče - BREMBO, - rozměr 247mm/22mm, - kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík, - pneu Barum racing 195/45 - 13 Zadní náprava - p.Molčan - PM autosport, - jiné držáky, - jiné ramena, - úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,, - tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum - seriové kotouče 130, - rozměr 247mm/10mm, - kola dělená ARC 9" - p.Dusík, - pneu AVON 9.0/21.0 - 13, Motor - Suzuki Swift GTI . 16V - obsah 1300 - dva karburátory Weber 40 DCOE - sání přímé - www.chadil.be - výfukové svody NC Power - bez řídící jednotky - bez alternátoru Převodovka -? |