11.06.2009 (Čt)jerromTak konečně jsem doma vytřídil fotky ze stavby nápravy. Nejdříve horní ramena a detail odlišných tyček pro starší a novější typ. Pak jsem si hrál s převodkou řízení a řízením Skládání svisláků a lakování pružin No a nakonec to začíná vypadat jako náprava Nandat do auta, nastrojit, nastavit sbíhavost a konečně na kolech No a jelikož dílů ubývá, sehnal jsem si ještě jednu nápravu na díly |
18.05.2009 (Po)jerromV sobotu jsem navštívil moto burzu na Křivonosce a neprohloupil jsem. Velice pěkný rozdělovač 110R za 100Kč, nové lízátko za 150Kč, 2 kličky na otevírání dveří za 10Kč kus, jeden silentblok Gumokov 20Kč, nový šnek řízení 70Kč a 3ks kuláků za 30Kč kus. Kéž by se takhle povedlo nakupovat častěji. |
11.05.2009 (Po)jerromV den srazu (8.5.2009) ráno jsem umyl eRko, vzhledem k předpovědi počasí jsem ho ani neleštil a začal jsem zkoumat příčinu nepřesného řazení. Už jsem chtěl vyndat koberce a podívat se, jestli není povolenej spoj mezi řadičkou a táhlem a pak mě napadlo se mrknou na kulisu pod autem...a ejhle, rozpadlá guma a vyžvejkaná. Takže jsem si auto zvednul heverem a v leže pod autem jsem rozdělal domeček a nandal nový gumy. A po obědě jsem se mrknul na termostat, kterej byl nejen zaseklej, ale i rozpadlej. Takže závady odstraněny a v 13:30 jsme mohli vyrazit na sraz. Do Běšin jsme dorazili těsně před sprintíkama, takže po registraci jsme se v kempu otočili a vyrazili na sprinty, kde jsem si na konci taky jednu jízdu sjel (skončil jsem 3. od konce, ale s mojí sériovkou a špatným rozdělovačem je to luxus). Po cestě ze sprintů jsme se zdárně vyhli Policii ČR (měli tam bohužel jiného škodováka) a po menším lijáku jsme odstartovali do orientačního závodu. Jelikož jsme tento rok jeli ve 3 lidech, bylo o něco snažší uhlídat všechny nutnosti, ale stejně jsme pár chybek udělali. Konečné 9. místo ze 38 lidí je super. No a sobota byla tradičně o oblížení, klábosení a nakonec povedená spanilá jízda na hrad Klenová. Bohužel večer jsme museli jet domu, ale společnou cestu s Jeníkem130RS jsme si užili a v pořádku dorazili domů. |
05.05.2009 (Út)jerromTak náprava je konečně na autě a proběhlo krátké testování (málem tragicky, když mi nějakej šmoula v Puntu vjel v zatáčce v protisměru přímo na mě...) ve čvrtek poslední testování a v pátek na sraz |
07.04.2009 (Út)jerrom |
06.04.2009 (Po)jerromDlouho jsem neaktualizoval, ale je to třeba, takže původní náprava je rozebrána na prvočinitele a k ní ještě asi 2 další na díly. nejen svisláky už byly v bídném stavu... Jinak všechny potřebné "plechové" díly už mám opískované a nyní nastala fáze lakování, a ostatní věcičky už mám snad všechny sehnané. Bohužel Běšiny se blíží a škola mě zaměstnává taky dost, takže snad to stihnu. |
09.01.2009 (Pá)jerromOd poslední aktualizace se toho moc neudalo. eRko je na zimu v garáži, značky v depozitu a pomalu začínám s novou přední nápravou. Navíc jsem si koupil ještě jednu kastli na budoucí hraní. Povím Vám, že předvánoční přepis byl horor... http://www.skoda110r.com/kniznica.php?info=101 |
26.10.2008 (Ne)jerromTak opět po půl roce jsme vyrazili na sraz do Běšin. V 18:00 jsme vyrazili na sprint,který tento rok byl ve znamení RZ Beňovy, kde jsem se svojí sériovkou obsadil 64. místo z 69. Od 20:00 jsme jeli noční orienťák ve stylu BOASky (v této podobě jsme ho absolvovali poprvé), kde jsme obsadili krásné 7. místo. Sobota byla v klasické režii závodů a bonusové jízdy zručnosti na Klatovském námětí, kde jsem mezi tunery skončil druhý, ale v celkovém pořadí až 16. A co říci nakonec? Krásnej sraz, krásné počasí a jediná negativa byla, že v eRku nevozím škrabku na okna a v ostřikovačích nemrznoucí směs,takže po ránu jsem musel škrabat kreditkou. A průměrná spotřeba včetně orienťáku mi vyšla 7,6l/100km |
22.09.2008 (Po)jerromKaroserie: kompletní GO, nový lak, zaválcované zadní lemy Podvozek: široké nápravy, hřebenové řízení, loukotě, obutí Fulda Assuro 175/60/13, dlouhé štefty, na přední nápravě podložka 20mm kvůli kolům Motor: kompletní GO do původního stavu (předchozí majitel z toho udělal 120ku), druhý výbrus, karburátor DDSR, bohužel zatím výfukové potrubí Škoda 100 Převodovka: SP 4,22, čtyřkvalt Interiér: původní, kromě bílých polepů budíků, červené přístrojové desky (přes zimu asi půjde původní) a hliníkového držadla ruční brzdy |