22.07.2011 (Pá)Mejra |
08.05.2011 (Ne)MejraAhoj, jarní Běšiny 2011 jsou už zase jen minulost a proto je tu malé ohlédnutí. Podle mě zatim nejlepší sraz ze všech. Perfektní program, krásná auta, erzety jaký tu ještě asi nebyly, lampiony, prasátko, prostě vše naprosto perfektní. Tímto bych chtěl ještě jednou poděkovat všem co se na uspořádání takto velkolepé akce podílejí. Teď něco málo k působení naší posádky Mejra/Ogi na tomto srazu. Jelikož jsme si konečně tak nějak splnili sen a konečně do Běšin jeli s celkem hezkým autem, úkol zněl jasně- bavit lidi a nerozbít to. Doufáme, že to první se nám občas i dařilo, to druhé bohužel ne. Tak jako vždycky se nám nepodařil úvod. Nevim, čím to je, potřeboval bych vždycky první erzetu na rozjetí, která se nebude počítat. Hned na 1. RZ kousek za startem jsme dělali vítězné kolečko potom, co jsme to trochu přepískli v levém odbočení, ale co jelo se pro lidi. Na druhou erzetu jsem se opravdu těšil, spousta lidí, hezké zatáčky, prostě nádhera. Bohužel osudným se nám stal poslední retardér před transformátorem. Když jsme k němu jeli, měli jsme před sebou fábku, což mě nějak přemotivovalo a chtěl se jí prostě dát. Při velkém brždění zvadly brzdy a ty zimáky tomu taky nepomohly. Stačilo to projet rovně a dostat 20sec za dvě branky, ale já to chtěl ještě zkusit projet, bohužel následoval smyk, strom a trochu toho jarního orání předním lízátkem. Vim, že to byla čistě jezdecká chyba, ale kdyby ten strom byl o 50metrů jinde, jenom bychom se projeli trávou a nic by se nestalo, ale jelikož se to stalo jenom nám, tak to beru tak, že bylo vše OK. Každopádně výsledek je takový Základ byl dojet, takže Ogi udělal rychlou analýzu a po zjištění, že auto jede, jsme se vrátili zpátky na trať. Při nárazu se uvolnil konektor na cívce a hned v následujícím odbočení u transformátoru nám to zdechlo a zůstali stát napříč cesty, což asi trochu vyděsilo pořadatele a hned nám přiběhli na pomoc, díky. http://www.youtube.com/watch?v=w2qQo_TFX6Q Třetí erzeta už byla na pohodu. Šlo nám jen o to, abychom závod dokončili. Ve výsledcích jsme dle očekávání předposlední, ale zážitěk super. A jelikož nejsou jen Běšiny a za necelý měsíc začíná Fuchs Oil Cup 2011dali jsme se do oprav. Doufejme, že to stihneme a zase budeme konkurence schopní. P.S. velký dík patří Ogimu za jeho trpělivost v žehlení mých průserů. |
17.04.2011 (Ne)MejraAhoj všem, takže auto už je po laku a myslim si, že nevypadá vůbec špatně. Barva je žlutá Fabia RS, kapoty jsme nechali původní, čelo je taky stříklý. než slova, dam radši fotky: Tak ahoj v Běšinech PS: Díky Ogimu, Milanovi, Tomášovi, Benymu a Dádě za pomoc |
27.03.2011 (Ne)MejraTak po nějaké odmlce tu máme zase pár novinek. Dneska jsme udělali zadní lemy a tak nějak pomalu začali odstrojovat auto. Příští týden nás čeká lak pak to všechno zase nastrojit a pak se kochat tím, jak je to krásný. |
20.02.2011 (Ne)MejraTak sem si pořídil nový přírustek do rodiny. Yamahu jsem prodal a přesedlal tak na silnici. SUZUKI GSF 600 Bandit. Je to téměř nová mašina najeto 5700km. Je to limitovaná verze a já jsem z ní úplně v pr.... :-) |
06.02.2011 (Ne)MejraDnešní nákup, koupil jsem si kolečka, časem je dam do bílý barvy, ale na to je čas. Už se těšim až je nasadim na auto |
03.11.2010 (St)MejraMám za sebou poslední kolo Fuchs Oil Cupu. Počasí se povedlo, výsledek tak jako vždy NE. Auto fungovalo pěkně, trať byla hezky postavená, takže jsem se se zadním náhonem docela vyblbnul. Těším se na další ročník, který doufám, že bude stejně povedený jako ten letošní. |
22.10.2010 (Pá)MejraAhoj, tak Běšiny máme za sebou. Srázek jak jinak než zase super, díky Romanovi a jeho partě nadšenců. Tratě byly skvělý, nejprve jsem Koráb proklínal a jel jsem opravdu hodně opatrně, přu třetím průjezdu jsem se trochu uvolnil a začal si to konečně užívat, škoda, že se to nejelo ještě tak dvakrát, pak věřim, že už bych si to dával všude dveřma napřed. Ještě nás čeká poslední kolo Fuchs Oil Cupu a hurá pod deku do garáže. Pár fotek z Běšin a odkaz na video: www.youtube.com/watch?v=p-Fja2N6xQU www.youtube.com/watch?v=yWwJyJlK57g&feature=player_embedded |
13.10.2010 (St)MejraAhoj, už jsem sem dlouho nic nenapsal přitom se toho stalo tolik...... Dostal jsem od Ogiho krásný dárek a to samolepky sršně, do té doby jsme stovce říkali včela, ale teď jsme jí tímto povýšili. Před týdnem jsem absolvoval úspěšně STK, hurá zase dva roky klid. Teď o víkendu jsem byl trochu trénovat na retardéry do Běšin a to v Janovicích a ve Lhotě, kde se konalo 4. a 5. kolo Fuchs oil cupu. V Janovicích připravili opravdu skvělou trať, kde se dalo jet opravdu skoro všude smykem. Ve Lhotě se mi chvilku málem zamotaly ruce, ale taky to bylo pěkný svezení. Teď už jen nějak pořešit pásek na hasičák, přezout gumy, které jsem včera koupil, umýt setřít jelenicí, natankovat plnou a hurá směr Klatovy...... |
21.06.2010 (Po)MejraDalší kolo Fuchs Oil Cupu je před námi a proto se muselo něco udělat s autem, protože v minulých kolech jsem dostával víc než moje ego uneslo. Jelikož jsem musel v sobotu do práce, tak se toho ujal Ogi a auto si ráno odvezl. V dílně pak vyndal tlumiče, motor a gufero na řemenici. Odpoledne jsem se vrátil, nandali jsme odlehčený setrvák a řemenici. Namontovali zpátky motor a vše zapojili. Dále jsme namontovaly nově zrepasované a přitvrzené tlumiče od p. Kůrky. V podběhu na nás čekalo překvapení v podobě jedné kuželky, kterou jsem na nějakém slalomu nabral a vozil celou dobu sebou. Je to dobrý trik jak nedostat 2 vteřiny penalizaci, když už jí porazim, tak ukrýt Zatim jsem se s tim svezl jen kousek, ale auto jde mnohem ochotněji do otáček a co se týče tlumičů, tak to je paráda, skoro vůbec se to nenaklání, těšim se až to vyzkouším na slalomu a pokud se pojede stejná trať, tak by se dalo dobře porovnat případné zlepšení. Závěrem veliký Dík Ogimu P.S ještě že jsme se den před tím tak pěkně zmatlali a zabékali v doprovodu kytáry. Hned se to dělalo všechno líp |
04.05.2010 (Út)MejraTak je to zase za námi. Těšil jsem se jako malej a najednou už je zase po všem. I přes špatnou předpověď počasí to nakonec dopadlo všechno dobře. Měsíc před srazem jsme připravovali techniku, ladili motor, daly pěkný gumy. To vše jen abychom trochu potrápili konkurenci. Jenže co je to platný, když v první větší zatáčce první erzety vyzuju gumu. Nejradši bych si dal facku, hlavně že jsem tam nahnal kamarády, ať se tam jdou podívat, že to tam pošlu, taky že jo, poslal sem to tam, ale nějak blbě přes nějakou nerovnost a guma byla mimo disk. Neni nad to mít nářadí po ruce, samozřejmě gola je v autě + všechny ořechy, ale co čert nechce, 17 chybí. Jak jinak. Nakonec jsem jí tam někde našel zapadlou. Pak nám to ještě spadlo z heveru, protože to bylo zabržděný jenom přes kvalt, takže jsme s Ogim i trochu zavzpírali. Pak jsme ještě počkali až projede posádka na okruhu, abychom se třeba nepletli a do cíle jsme dojeli se ztrátou asi 9 minut. Na čtvrté erzetě při čekání na start, bourala ta felina, do toho začalo pršet, (stěrače na stovce jsou spíš jen tak na parádu) a když jsme si řekli, že devět minut by už nestáh ani Venca Pech, tak jsme už nic neriskovali a docela to prodali. Jinak Běšiny fantastický a už se moc těšim na podzim. Videa: http://www.stream.cz/video/11/463461-besiny-2010/?word_id=1296841 1.rz defekt http://www.stream.cz/video/11/463867-besiny-2010/?word_id=1296841 2.rz poražení sudu http://www.stream.cz/video/11/463869-besiny-2010/?word_id=1296841 3.rz už na pohodu http://www.stream.cz/video/11/463873-besiny-2010/?word_id=1296841 4. rz klídeček |
25.04.2010 (Ne)MejraTak poslední víkend před Běšinama jsme na to ještě vlítli a dodělali co se dalo. Namontovali jsme větrák z 1,9 felicie a musim říct, že je to opravdu poznat, jede to ve vyších otáčkám mnohem líp. Snad to uchladíme. Dneska jsem ještě nechal seřítit motor, protože z nízkých otáček to šlo jen na tři válce. Nasadili jsme kola s novým pneu. Tak teď už jenom doufat, že technika nás nezradí. Těšíme se do Běšin, pojedeme naprosto na maximum, takže jsem zvědavý na porovnání s jinými jezdci. V Běšinech ahoj |
12.04.2010 (Po)MejraTak po zimě jsme se zase trochu povrtali v autě. Běšiny jsou tu za chvilku a konkurence nespí. Nasadil jsem kapoty, které jsem nechal stříknout do černé. Polepy se nalepí až v kempu. Vyměnily jsme tlumiče, původně jsem je chtěl nechat přitvrdit, ale měl jsem doma nové, takže zatim tam máme sériové. Odlehčení setrváku musí počkat, jelikož bych to chtěl udělat pořádně a teď na to neni čas. Ještě chci udělat do závodu chlazení, místo řemenem poháněné vrtule přijde na řadu ventilátor z Felicie 1,9D. Také jsem sehnal duralovou lyžinu pod motor už je tam, kde má být Uvidíme se na závodech, těšim se až poměříme síly. |
25.01.2010 (Po)MejraPo delší odmlce je čas opět na malou aktualizaci mého jezdeckého snažení. 9. ledna se jela již V. Buzerák šou ve Strašicích. Jelikož moje stovka odpočívá v garáži a sníh jí nic neřiká, připravená na jarní úpravy, využil jsem tedy nabídku od Lukyho k zapůjčení jeho Rapida. Se stejně poháněnou nápravou přijelo ještě 15 jiných závodníků. Chvilku mi trvalo než jsem se přeprogramoval z předního náhonu zase na zadní, ale po chvilce jsem přestal tahat za ručku a využíval spíše služby spojky. Trať byla hodně kluzká a občas to byl boj spíše o to, kdo se vyhrabe až do cíle. Obsadil jsem 4 místo ještě s jedním kolegou a na třetího nám chyběly tři vteřiny - škoda!!! 23. ledna se jela opět Buzerák šou, tentokrát šesté evoluce. Účast byla slabší, což je škoda, ale hlavně že se jelo. Ve skupině zadokolek nás o vítězství bojovalo 8. Rapid fungoval skvěle a já jsem si dojel pro třetí místo. Měl jsem velikou radost a konečně jsem si odvezl pohár, který už má své místo na poličce, ale je tam tak nějak sám, tak snad mu opatřim kámoše na hraní. Díky Lukymu za zapůjčení auta. |
27.10.2009 (Út)MejraTak jsem uzavřel letošní sezonu slalomem v Pačejově. Absolvoval jsem celý Fuchs oil cup, který byl perfektní, nejvíc se mi líbil slalom v Katovicích a Pačejov. Mezi velkou konkurencí ve skupině A1 jsem se dostal nakonec až na 6. místo z asi 60 bodujících. Pro mě tedy velmi dobrý výsledek, navíc když skupina byla vypsaná až do 1400 ccm. V Pačejově jsem dojel 10. ve skupině z 49 závodících a 25. celkově. Jen jedna věc mi velice mrzí a to že kluci rozbili tu bílou stovku, ale věřim, že zima bude dlouhá a kluci na autě máknou, abychom mohli zase na jaře trochu pozávodit. Auto zazimuju a na jaře chystám pár úprav, abych se zase v příštím roce mohl o nějaké to místo posunout nahoru výsledkovou listinou. Závěrem díky všem, kteří se na tomto slalomovém seriálu podíleli, fakt hezké svezení za rozumné peníze a hlavně, jeden závod nic nerozhoduje. |